Ga naar inhoud


Geen tuner A en tuner B


bennyrh

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren mijn dreambox voorzien van de laatste update`s. maar nu zie ik de tuner niet meer en kan ook verder niks selecteren.

Heeft iemand hier ervaring mee zodat ik de tuner A of B weer kan installeren of gebruiken.

Of is er software waar ik deze er zo mee kan op zetten.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet niet wanneer de laatste update hebt gedaan, maar als dat al enige tijd geleden is, is het verstandig een flash te doen.

De software is aardig omgebatterijd de laatste maanden.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang de TS niet echt reageert zijn er twee duidelijke opties:

 

Originele DM800HD-PVR met clone Software

Clone DM800HD-PVR met clone Software..

 

Voor de originele DM800HD-PVR gaat OpenPli tot versie 2.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is toch weer het standaard verhaal met die clone troep: je zet er de orginele drivers in en hups per direct (of nog leuker wat weken/maanden later) vallen de tuners weg.

 

Volgende vraag is wat er in het display staat en dan een close topic en dan nog een pm-etje of 10 van wat hulpvaardige sat4all regulars.

 

Weg met die clone, in de kliko bak of gebruik hem bv in de slaapkamer als kijkdoos dmv fallbacktuner constructie met de huiskamer receiver.

 

Gegroet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei oei... Dat klinkt gefrustreerd Parasol :)

Krijg die doosjes ook regelmatig onder handen... Meestal van medelanders die ze via MP of AliBabbel hebben gekocht, compleet met jaar kijkgarantie... Tsja, wat doe je eraan. Zolang het te koop is en de consument koopt blijft dat zo.. Had gisteren een medelander die voor €50 een 'echte' Dreambox 800HD had gekocht... Hij wist alleen niet goed wT Err01 No CA betekende.. Verscheen zomaar :) hij had niks gedaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een hoop veronderstellingen en aannames zijn hierboven te lezen.

 

Bij een volgende gelegenheid eerst eens het complete verhaal op tafel proberen te krijgen voordat men los gaat op het orgel?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...