Ga naar inhoud


storingen op sd kanalen


el  renegade

Aanbevolen berichten

Ik heb de indruk dat CD qua storingen in negatieve zin toch welk uniek is onder de providers.

Het lijkt CD totaal niet te interesseren. Ik heb bij andere providers dit soort storingen nog nooit gezien. En dan hebben we het nog niet over de tijdsduur van de storingen en de hoeveelheid storingen.

 

Het zal wel door dat transpondergeprop en al die kanaaldelingen komen dat er zo vaak storingen zijn. Bij de kanaaldelingen ging het omschakelen ook vaak mis.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Daarom heb ik na jaren (overigens met veel plezier) satellietkijken wat betreft Canal Digitaal aan de kant gegooid. Echt helemaal beu van de arrogantie en disinteresse van die club. Heb een Ziggo kaart in mijn ontvanger gepropt en kijk nu gewoon de NL zenders via de kabel. Schotel wordt nog wel gebruikt voor de Engelse Freeview en TVV kanalen.. Het feit dat kijken via de satelliet als het hoogst haalbare in kwaliteit gold, is door Anaal Rectaal volledig de grond i geboord... Echt wekenlang beroerd signaal en geen haan die ernaar kraait.. Sterker nog: volgens Anaal Rectaal is er niks aan de hand..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap het eigenlijk ook niet meer heb weken gelden aleen mail gestuurt betrefffende de kanalen en storingen , krijg als antwoord uw schotel op stelling staat niet goed er zijn geen storingen .

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

... Echt wekenlang beroerd signaal en geen haan die ernaar kraait.. Sterker nog: volgens Anaal Rectaal is er niks aan de hand..

Het toppunt van arrogantie dat mij nog steeds bijblijft is de toon die hun "webcare" aanslaat op hun eigen site.

Zodra er kritiek wordt geuit, word de poster afgebrand. "Wij hebben onze zaakjes prima op orde". 

 

Kan me de discussies over de rommelige pakketten nog goed herinneren. CD is ook in dat geval zelf volledig het overzicht kwijt. 

 

Of de kwestie betreffend de expats en het gebruik van smartcards. Op de ene plek aanmoedigen, op een andere dreigen met sancties.

Om maar te zwijgen van het plotseling opeisen van de smartcards bij opzegging abonnement, en elders een standaard-overnameformulier erop nahouden. 

 

Van planning en control lijkt CD totaal geen kaas gegeten te hebben.

We klagen nu toch al vrij lang over beeldstoringen. Die zouden nu toch al lang verleden tijd moeten zijn?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk zou er eens iemand de moeite moeten doen om een facebook pagina op te starten, waar iedereen zijn klachten, problemen  en mening eens kan neerpennen, over die club van CD en TV Vlaanderen, daar kunnen ze niet aan en ook niks verwijderen.

Dan zouden starters tenminste op de hoogte zijn wat er daar allemaal mis loopt en hoe men meent om te moeten gaan met klanten.

Wie terecht komt op hun Facebookpagina, forum of website, waar alle negatieve meldingen vakkundig werden verwijderd, die gaat er van uit dat hun materiaal het meest geschikte en het beste is.

Ze kopen dan hun materiaal in vol vertrouwen aan bij CD, wat later een miskoop blijkt.

Zeker wat betreft hun gecertificeerde dozen en hun te kleine schotel.

Mochten wat meer mensen juist geïnformeerd zijn, zouden ze waarschijnlijk toch een andere decoder en grotere schotel aangekocht hebben.

Nu haken er veel af na één jaar omdat de installatie niet deugd.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het toppunt van arrogantie dat mij nog steeds bijblijft is de toon die hun "webcare" aanslaat op hun eigen site.

Zodra er kritiek wordt geuit, word de poster afgebrand. "Wij hebben onze zaakjes prima op orde". 

 

Kan me de discussies over de rommelige pakketten nog goed herinneren. CD is ook in dat geval zelf volledig het overzicht kwijt. 

 

Of de kwestie betreffend de expats en het gebruik van smartcards. Op de ene plek aanmoedigen, op een andere dreigen met sancties.

Om maar te zwijgen van het plotseling opeisen van de smartcards bij opzegging abonnement, en elders een standaard-overnameformulier erop nahouden. 

 

Van planning en control lijkt CD totaal geen kaas gegeten te hebben.

We klagen nu toch al vrij lang over beeldstoringen. Die zouden nu toch al lang verleden tijd moeten zijn?

Dat is niet het enige er zitten daar ook een aantal gebruikers met een CD bord voor hun kop die enkel maar positief zijn over CD of het moet hieltjes likken zijn? In ieder geval zet je daar niet al te snel een bericht neer want je weet van te voren al wat de antwoorden zijn. Dweilen met de kraan open.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het beeld mag dan wel niet perfect zijn, maar voor veel mensen wel de enige optie om beeld te krijgen.

 

Tja, het zal bij CD niet anders zijn als bij veel bedrijven, alle techniek en kennis outsourcen, waarna een boekhouder of manager een serviceticket uit moet schrijven voor een extern bedrijf om het op te lossen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar een betalend abonnee mag natuurlijk gewoon eisen dat hij krijgt waarvoor hij betaalt. 

Ook al zou CD er geld op moeten toeleggen: zij moet gewoon presteren. Goede ontvangst, tot en met de laatste SD flutzender.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn niet de enigen die problemen hebben met blokjes in het beeld, vorig week zag ik op een van de Spaanse kanalen hetzelfde fenomeen als bij TV Vlaanderen en CD.

Het zal wel geen toeval zijn dat dit op een 8PSK transponder gebeurde.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die blokjes zie je dan schijnbaar op TVE INT want die blokjes zijn er al vanaf het begin af aan en niemand schijnt er over te klagen dus wordt er ook niets aan gedaan. Maar dat is echt iets Spaans ook al is het fout zolang niemand zeurt wordt er ook niet aan gewerkt, erg slechte eigenschap. Spanjaarden zetten veel op maar het onderhouden is vrijwel nihil.

 

Zal dus wel nooit opgelost gaan worden.

 

Maar voor betaalde kanalen verwacht ik dus wel aktie bij CD wat trouwens zo schijnt ook gewoon uitblijft, je hoort of ziet er niets meer over alsof er niets aan de hand is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

SD is een aflopende zaak, verwacht er niet te veel van.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...