Ga naar inhoud


storingen op sd kanalen


el  renegade

Aanbevolen berichten


Telesat kanalen ook helemaal plat op dit moment.

Op de Telesat website vind ik volgende uitleg over de storing

 

Incident sur plusieurs chaînes satellite

Les chaînes suivantes sont temporairement inaccessibles : La Une, La Deux, La Trois, RTL TVI, Club RTL, Plug RTL, Hustler TV, Acth, Vitaya, JIM, Musiq 3, La Premiere, Mint, Vivacite, Radio Contact, Pure FM, BEL RTL, MNM, Stubio Brussel, Joe FM, Q Music, Klara. 
Nos équipes travaillent actuellement à la résolution du problème. Veuillez nous excuser pour la gêne occasionnée.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat het een aanvoer probleem is, is duidelijk, anders zouden ze niet alle drie problemen hebben. Mij lijkt het dat bij CanalDigitaal de problemen het kleinst zijn. Van storingen op de Astra 3 bij de HD uitzendingen heb ik nog niets gemerkt.

@1pm opgelet rond het tijdstip van 11u25 zijn er inderdaad storingen op Astra3 door de zon, zie draadje sprietje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat het een aanvoer probleem is, is duidelijk, anders zouden ze niet alle drie problemen hebben. Mij lijkt het dat bij CanalDigitaal de problemen het kleinst zijn. Van storingen op de Astra 3 bij de HD uitzendingen heb ik nog niets gemerkt.

@1pm opgelet rond het tijdstip van 11u25 zijn er inderdaad storingen op Astra3 door de zon, zie draadje sprietje.

Ja dat weet ik begin me af te vragen hoelang dit nog gaat duren wat een service zeg is nu al 24 uur bezig !!

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap niet dat t zo lang duurt als je dat by die duitsers ziet.

Altyd okay hd ook perfect , is gewoon een rotte organisatie !!

Of beter gezegd wat is t verschil tussen de mafia en canaal ?

 

De mafia is georganiseert !!

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zonder een organisatie te willen verdedigen,

 

Weten jullie eigenlijk waar de oorzaak ligt?

Ik heb iets horen mompelen over een defecte glasvezelverbinding?

Indien dat juist zou zijn ligt het buiten de invloed van de provider.

 

Neem de situatie op het spoor, door een draadbreuk reden er maandag geen treinen in een groot gedeelte van Nederland, de NS wordt daarop afgeschoten, maar die zijn slechts gebruiker en mogen zelf geen onderhoud plegen aan de infrastructuur.

 

Iemand misschien die meer informatie heeft over de oorzaak van de storing.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...