Ga naar inhoud


Problemen met outlook 2007


gerrit B

Aanbevolen berichten

Sinds enkele dagen haalt mijn outlook telkens nog maar 1 of 2 berichtjes om en blijft dan op

bericht .. van ... ophalen en verder gebeurd er niets.

Outlook afsluiten en opnieuw opstarten gaat dan niet omdat Outlook dan niet meer op te starten is en alleen als je de gehele computer opnieuw opstart haalt hij soms weer een paar berichtjes op om er vervolgens weer mee te stoppen.

Zo moet ik dus soms wel een keer of 15 de computer opnieuw opstarten voordat alle post weer is opgehaald.

 

Dus al een het zoeken geweest wat dit kan zijn, het postvak al een heel stuk kleiner gemaakt op advies van microsoft de com invoegingstoepassingen gewijzigd enz. maar tot op heden werkt alleen de computer tig keer opnieuw opstarten om mijn email binnen te kunnen krijgen. 

 

Heeft er iemand nog een tip wat ik nog meer kan doen om weer gewoon post binnen te krijgen?

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Bij min hielp het wissen van *alle* temp directories, een schijf cleanup en uiteraard de noodzakelijke herstart. Windows blijft maar problemen houden met die 'domme' tijdelijke bestanden.... Is helaas al jaaaaaaaren niet anders...

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat voor account gebruikt u...?

pop3

imap

ldap

 

Hij haalt 10 keer van verschillende accounts  een pop/SMTP op en 3 verschillende Imap's

 

En tot voor kort ging dat probleemloos maar er zal wel een of andere update zijn geïnstalleerd oid. waardoor het nu dus wel problemen geeft.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedkoper kan het niet worden, ik heb office 2007 met daarin word, exel, outlook, viso enz. nl. al een jaar of 6 geleden gekocht, dus alles wat ik nu moet kopen is duurder.

Daarnaast is de 365 toch maar voor 365 dagen en moet ik dan toch weer een nieuwe kopen?

 

Of hij alleen maar blijft hangen op een bepaald account betwijfel ik, immer de ene keer blijft hij op 4% hangen dan om 27% dan op 56% of 84% enz.

Dus elke keer blijft hij weer op een ander percentage hangen.

Ik heb de Imap account's ook al eens geheel uit gezet (komen berichten van verenigingen ed. op binnen) maar dat helpt ook niet.

 

Het gekke is ook dat als ik na tig keer opstarten alle berichten binnen heb dan werkt alles ook weer probleemloos en haalt hij de gehele dag alles op zonder te blijven hangen.

Sluit ik de PC af en wil ik hem de volgende dag weer opstarten dan begint de ellende weer en ben ik soms wel 2 uur bezig voordat ik alle post weer binnen heb.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net alle Pop account's nog een keer getest en nu ik de post eenmaal binnen heb komen de testmelding ook achter elkaar binnen en krijg ik overal voltooid op.

De Imap kun je niet op deze manier testen.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

tuurlijk wel,

maar dat doe je met een andere mailclient...

 

maar als het nu allemaal binnenloopt, zal het wel op orde komen

ach, theparasol schreef ook al identieks

vooral die AVM routers hebben een slag van de molenwiek als je intern apparaten vaker aan en uit zet.

aangepast door Tonskidutch

I Smashed Your Phone - Kincaid Remix

Blancmange

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt voor vandaag gaat het wel weer maar morgenvroeg begint de ellende weer.

Heb zojuist wel de 7490 van XS4all binnen gekregen en zal de 7360 eens vervangen en kijken of de 7490 beter werkt.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf ook een Fritz (een 7390) maar kan niet uit eigen ervaring zeggen dat die langzaam is met wlan aan.

Ik ben trouwens van mening  dat we wetgeving zouden moeten invoeren die providers verbied om die overbodige en ongevraagde hotspots bij hun klanten te activeren: Gigantische overbodige spectrum vervuiling.

Tijdens sitesurveys kom ik tegenwoordig de wereld aan KPN Fon, ZiggoXXXXXX en UPCXXXXXX tegen.

aangepast door theparasol
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is de aanleiding dat je een nieuwe router heb gekregen?

Snelheid upgrade uitgevoerd van 20 MB via adsl naar 50 MB via glas omdat dat ik nu met in werkelijkheid 13MB down en 1MB up via de telefoonlijn nu net zoveel kwijt was als met 50MB en 50 MB down via glas.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...