Ga naar inhoud


Daikin Altherma demand


mr|repel

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik ben in het bezit van een Rotex HPSU warmtepomp ( omgelabelde Daikin Altherma ). Nu wil ik graag in plaats van de controller met thermostaat die erbij zit een losse thermostaat gebruiken. Van hetgeen ik kan lezen en vinden is er dan een speciale print nodig omdat de warmtepomp niet "dom" aan en uit gezet kan worden. Deeze print is de EKRP1AHTA en wordt eventueel ook nog voor andere doeleinden gebruikt. Na het zien van deze print verbaasd het mij dat dit printje dik 200 Euro moet kosten. Meer dan een paar optocouplers, een paar weerstanden, een relais en dipswitch is dit printje niet.

 

a8p_114.jpg

 

Heeft iemand een schema van deze print of een andere manier om deze warmtepomp vraaggestuurd te laten werken ?

Greetz

 

Mr|Repel

 

There are 10 kinds of people in the world

Those who understand binairy and those who don't

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tja , als het nou een kleurenfoto (weerstanden) was en ook die van de achterkant , dan kwam ik er wel uit .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas is mijn Frans erg roestig ( lees, ik spreek geen woord Frans ) en google translate werkt niet omdat het bestandsnamen zijn. Hier staat een hoop aan servicemanuals etc. van onder andere Daikin, maar ook andere fabrikanten http://www.enrdd.com/documents/Documentation-Constructeurs

 

Wellicht dat een Frans sprekend iemand even mee wilt kijken ?

Greetz

 

Mr|Repel

 

There are 10 kinds of people in the world

Those who understand binairy and those who don't

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik snap dat je iemand wilt helpen, maar stuur de webshop link dan via PM. We hebben hier duidelijke regels.

 

Bvd.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...