Ga naar inhoud


KPN verhoogt prijs Alles-in-1 en tv-abonnement


Aanbevolen berichten


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

overigens nu met 80 Mbit/s (meest gekozen pakket all in one)

hetgeen destijds in 2015 voor iets meer geld 30Mbit/s was met gemeten 28Mbit/s

op oud koper in m'n oud appartement in Amsterdam gemeten 76Mbit/s

 

(dat is er nieuw t.o.v. de start van dit topic)

 

nog steeds extra pakketten abonneren en indien gewenst ook per direct opzeggen ( 1 mnd )

de concurrenten kijken al groen en geel

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Spectaculaire wijzigingen bij KPN.  Een hele ris zenders van de Disney-zendergroep gaat verdwijnen per 1 juni 2019.

Gaat dit ook bij Canal Digitaal en Ziggo gebeuren?

 

 

bron : KPN-forum

 

 

Toevoegingen zenderaanbod per 1 april
Afgelopen maand hebben we RTL Television HD toegevoegd aan het zenderaanbod, wat fijn is voor de fans van Formule 1 die geen Ziggo Sport abonnement hebben. Ook is er goed nieuws voor de liefhebbers van klassieke muziek: Brava (HD) wordt weer toegevoegd aan het pakket.. Recent heeft die zender trouwens de naam Stingray Classica gekregen. Andere muziekzenders die worden toegevoegd zijn TV538 (HD) en 100% NL TV (SD). Wellicht ken je de zender LoveNature wel uit het 4K aanbod. Die zender wordt nu ook aan het basispakket toegevoegd (de HD-variant). Als vervanging voor National Geographic.

Deze zenders komen te vervallen
Zoals velen van jullie weten zijn er de afgelopen tijd zenders gestopt met uitzenden in Nederland (AMC en Travel Channel bijvoorbeeld), wat logischerwijs inhoudt dat we ze niet meer aan kunnen bieden. Ook zullen de zenders Disney Junior en Zing helaas komen te vervallen omdat deze zenders ermee stoppen.

De andere zenders die komen te vervallen zijn 24 Kitchen, National Geographic, FOX TV, WildHitz en Antena3. In het pluspakket vervallen de zenders BabyTV en NatGeo Wild. Dit zal gebeuren per 1 juni, we zijn uiteraard nog op zoek naar passende vervangende zenders.

Zenders die we toevoegen

f770c8e7-59a8-42cc-8210-cc155f87d751.png



Zenders die komen te vervallen

dfb9d800-8c12-49d0-922d-30c4d5e21bfc.png

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, Disney is aardig bezig met een eigen netwerk en vraagt de huidige providers torenhoge vergoedingen.

Het contract met KPN is 31 mei afgelopen, Ziggo heeft nog wat lucht maar ook zij zullen deze zenders op den duur los laten.

Domme zet KPN? Ik denk eerder domme zet Disney, ik kan me niet voorstellen dat ze nu nog een nieuw netwerk in Nederland van de grond krijgen.

Ach, ik kijk over het algemeen toch niet verder dan 1, 2 en 3 dus zal me een zorg zijn.

Life is bitter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tonskidutch 

 

Dat is al een paar jaar zo...... 

 

Maar belangrijker: Ik ben wel benieuwd naar jouw mening over deze "ruzie" die KPN en de zendergroep Disney-Fox nu over de ruggen van de eindklanten heen met elkaar voeren. Op het KPN-forum is een nogal flinke discussie bezig. Hier is het nog nauwelijks doorgedrongen dat dit ook wel is met Ziggo en Canal Digitaal zou kunnen gebeuren. Het gaat toch om een paar belangrijke zenders. 

 

 

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is niet de vraag of dit met Canaldigitaal gebuurt maar wanneer.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan ook niet anders dat het iedere provider zal overkomen betreffende disney want anders kan men denken aan prijsafspraken voor bepaalde partijen die niet marktconform zijn en niet door de beugel kunnen.

ofschoon er wel een en ander te doen is inzake verliesgevende producten aanbieden om je concurrent de nek om te draaien

 

de jaarrapporten zullen het misschien tonen tzt

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

De zenders van Disney/FOX Networks Group blijven ook na 1 juni beschikbaar voor de klanten van KPN. Daarnaast is het aanbod verder uitgebreid met een aantal nieuwe zenders en zal het aanbod ook blijven groeien.

KPN maakt zich altijd hard voor het beste TV-aanbod voor zijn klanten. Daarbij zijn we ook afhankelijk van de afspraken die we kunnen maken met content partijen. Ook met Disney en FOX Networks Group hebben we de afgelopen tijd gesprekken gevoerd en we zijn verheugd klanten nu te kunnen informeren dat de zenders (FOX TV, National Geographic, Disney Channel, 24Kitchen, BabyTV en NatGeoWild) beschikbaar blijven.
We blijven werken aan het vernieuwen van ons content aanbod en verwachten dit jaar nog een aantal nieuwe zenders te kunnen toevoegen, zodat alle televisieklanten van KPN, Telfort en XS4ALL, kunnen blijven genieten van een gevarieerd en compleet TV-aanbod.

Nieuwe zenders
Recent hebben we het zenderaanbod uitgebreid met Love Nature en TV538. Klanten van KPN met het Pluspakket krijgen twee nieuwe zenders, 100%NL TV en Stingray Classica.

 

bron : KPN 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Noordzee je weet alles van KPN. Sinds kort abonnee van KPN interactieve TV inclusief de app via mijn TV. Wat ik vreemd vind is dat de Duitse zenders (niet zo heel veel) niet in de TV app staan, wel natuurlijk in de interactieve TV ontvanger. Gelet de lage bitrate van het internet is de ontvangstkwaliteit via die ontvanger slecht. Weet jij waarom de Duitse zenders niet in de TV app staan? Overigens ben ik abonnee geworden in afwachting van glasvezel die op dit moment bij ons door KPN wordt aangelegd.

aangepast door uncle

Maak het onmogelijke mogelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

het staat er gewoon bij...

"deze zender is alleen via de tv ontvanger beschikbaar"

en de reden daarvoor kun je het beste aan KPN vragen via je helpdesk

 

heel jammer is het natuurlijk wel, maar de regio waar je woont bepaalt of je online diensten mag zien of niet, dus ook direct bij de duitse zenders kun je geen live TV programma's zien

Screenshot_48.png

Screenshot_63.png

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei uncle:

Noordzee je weet alles van KPN. Sinds kort abonnee van KPN interactieve TV inclusief de app via mijn TV. Wat ik vreemd vind is dat de Duitse zenders (niet zo heel veel) niet in de TV app staan, wel natuurlijk in de interactieve TV ontvanger. Gelet de lage bitrate van het internet is de ontvangstkwaliteit via die ontvanger slecht. Weet jij waarom de Duitse zenders niet in de TV app staan? Overigens ben ik abonnee geworden in afwachting van glasvezel die op dit moment bij ons door KPN wordt aangelegd.

 

Nou, Digitenne probeer ik zo goed mogelijk te volgen, Maar van interactieve TV weet ik niet zoveel. Het belangrijkste nieuws krijg ik wel mee hoor... 

Wat ik nu ga schrijven is een aanname, maar volgens mij zit ik wel op één lijn met de twee reactie's hierboven. 

 

Ze hebben vermoedelijk wel de rechten gekregen voor vertoning in huiselijke kring in Nederland, maar niet voor overal in Europa via de app. Bij Canal Digitaal zitten om die reden ook de Vlaamse zenders niet in de app. Het zal mij niets verbazen als bij KPN ook de Vlaamse zenders ontbreken in de app. 

 

Maar jij zal dat beter kunnen beoordelen, want ik heb dus geen interactieve TV van KPN. 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Noordzee, De Vlaamse zenders zitten er wel in. Je zit wat je gedachten betreft op de zelfde lijn als ik ook had dat het iets met rechten van doen heeft. Wat dan weer het verschil is tussen Canal Digitaal en KPN is dus wel een raadsel.

Maak het onmogelijke mogelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...