Ga naar inhoud


Foute schotelgrootte bij TVV de oorzaak dat klanten weggaan?


sattv4iedereen
Ga naar oplossing Opgelost door Sprietje,

Aanbevolen berichten

zo is het ,daar neem ik ook geen genoegen mee

stel je voor je bent net een superspannende film aan het kijken en het beeld is weg door de regen of de storm

dan liever een goeie maat en je bent zeker van de zaak   :D :D :D :D :D

aangepast door blackeyes

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik roep maar wat hoor:

 

In Duitsland is een schotel ook maatschappelijk breed geaccepteerd.

Dit in tegenstelling tot Nederland, hier is alles sterk ver - cai - kabeld. Dus de noodzaak voor schotel is er voor de meerderheid niet.

En laten we eerlijk zijn het plaatsen en uitrichten van een schotel voor een leek is niet iets wat je 123 doet.

Daarnaast lopen hier in Nederland heel wat clubjes zich gigantisch druk te maken om schotels te weren om diverse drogredenen.

Dus als iemand al een schotel overweegt dan ligt vaak de voorkeur bij een klein exemplaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sprietje,

 

Daarom aan mij en anderen de taak deze mensen te overtuigen van hun ongelijk betreffende regenreserve.

Niet iedereen is gecharmeerd van zo'n grote schotel aan de gevel of pal in het zicht.

Meningsverschillen hou je atlijd ik vind dit geen discussie waard.

TF7700HSCI, HS2100CICD, xTrend et4000
Big Bisat met 9 LNB's, Draaibaar SG3100 met 90 x 98 cm Archsat schotel van 45.0W t/m 57.0E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben, ik kan u garanderen dat kijkers van TV Vlaanderen, tot voor kort behoorlijk wat problemen ondervonden met hun 60cm schoteltje voor een stabiele ontvangst van hun zenders.

Daar TV Vlaanderen het nodig achtte om de hoofdzenders te blijven uitzenden op zowel Astra 19.2 als Astra 23.5 in DVB_S2 en 8PSK.

Er is maar 1 LNB die in het brandpunt kan liggen, de andere LNB loenst mee en kan nooit het maximale ontvangen.

Als men dan een sterker signaal moet binnen krijgen dan wordt het problematisch, zeker op de hogere frequenties.

Ik heb er veel horen klagen over uitval op ofwel de Astra 19.2 of Astra 23.5, al naargelang welke lnb er in de houder stak.

Gelukkig is dat nu voorbij en zitten de belangrijkste zenders nu allemaal op de Astra 23.5

Je hebt daar wel een punt, maar ze maakten het ons niet gemakkelijk, eerder onmogelijk door uit te gaan zenden op 2 satelliet posities en overal in 8PSK.

Er is geen enkele andere provider die zijn klanten zoiets flikte.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mebo870,

 

Je hebt gelijk het is er allemaal niet gemakkelijker op geworden.

Zie de discussies die gevoerd worden door vakantiegangers in Spanje, en vooral in het zuiden, het is kommer en kwel.

Ik spreek dan ook over Nederlandse situaties, hoe het in België er aan toegaat kan ik niet beoordelen.

Ik adviseer de mensen hier dat het beter is om een 78 schotel te nemen i.p.v. de 64.

TF7700HSCI, HS2100CICD, xTrend et4000
Big Bisat met 9 LNB's, Draaibaar SG3100 met 90 x 98 cm Archsat schotel van 45.0W t/m 57.0E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe je het draait of keert, maar als ze blijven adviseren en schoteltjes aanbieden van 64 cm, die door hun monteurs, dan niet perfect zijn afgesteld door tijdsgebrek, is enkel maar mensen doen gaan naar de concurrentie.

Hun advies, zorgt er in mijn ogen ook voor, dat satelliet ontvangst in slecht daglicht wordt gebracht, en ten onrechte wordt afgebroken.

En merkwaardig genoeg, lees ik meer mensen, die geen tv kunnen zien, bij de concurrent dan bij TV Vlaanderen.

Wel is dit zo dat zij veel meer klanten hebben, en dus ook meerdere geen beeld kunnen hebben.

Ik heb tv Vlaanderen over hun aangeboden schotelgrootte op hun site aangesproken met bijhorende tekst en uitleg, maar een reactie bleef op het moment van dit schrijven uit.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...