Ga naar inhoud


Ziggo kaart in UPC regio 43136 (Noord-Holland)


Gast Mimisiku

Aanbevolen berichten

Gast Mimisiku

Zo maar even een overpeinzing.. Nu Ziggo en UPC gefuseerd zijn rijst bij mij de vraag: Ik heb nog een doosje ongeregistreerde Ziggo kaarten (van die oranje/witte). Ik heb een kabel tuner in mijn box. Hierop 'draaien' de FTA kanalen van UPC prima op.. Heb van de week een Kabel Scan gedaan waardoor alle UPC/Ziggo kanalen in de 'Last Scanned' boeket staan. Als ik in die lijst op een gecodeerd UPC/Ziggo kanaal afstem heb ik uiteraard geen beeld. Ik zie echter ook een gele 'I' van Irdeto in de Infobar staan. Zou ik nu een Ziggo kaart kunnen registreren om zo de UPZiggo kanalen te ontsleutelen..

Link naar reactie
Delen op andere sites


kan wel maar niet op je eigen naam als jij in oud upc gebied woont, heb je echter een kennis die in ziggo gebied woont is het geen probleem.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je gewoon dezelfde instellingen gebruiken met een pli cablescan als ziggo? Of is dit per gebied dan weer anders. Gaat om regio Leeuwarden/Friesland

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou erg leuk zijn maar ik denk niet dat er twee codes tegelijk actief kunnen zijn. Zal wel even duren voordat een ex ziggo box uit Assen in bv Amsterdam gaat werken. Dan komen er een hoop UPC dozen beschikbaar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt de ziggo danwel upc dozen op het hele netwerk gebruiken, zolang je maar de juiste code invult.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Dat was niet de vraag! Dat een Ziggo box in het UPC netwerk werkt en vice versa is evident. De netwerken zijn immers gefuseerd. Wat niét werkt is om een maagdelijke Ziggo kaart te laten registreren in het UPC gebied. Je moet klant worden van Ziggo en dat gaat gewoon hier niet omdat dit een native UPC gebied is. Mag met plezier lid worden van UPC met Horizon box en weet niet allemaal, maar dat draait op Nagra en dat shared niet op een Dreambox. Ik wil die oude Irdeto kaarten activeren! En dát wil dus niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...