Ga naar inhoud


Wat werkt wel en niet in windows 1O opgelost,hoe?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Het enige probleem dat ik heb met Windows 10 en dat zal wel een bug zijn bij de installatie want bij een andere Pc heb ik het niet is als volgt.

 

Onder Windows 10 kun je nog steeds niet tegenstaande zij zeggen het niet nodig is de schermbeveiliging instellen.

 

 

Och mijn vraag was eigenlijk iets anders dan wat in dit topic staat geschreven maar door de antwoorden kwam ik erop dat het wel iets te maken zou kunnen hebben met wat in dit topic geschreven staat.

Zo erg is het toch allemaal niet als iemand eens iets vraagt dat eventueel hier wel zou te vinden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 212
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

toch weer iets dat beter kan, heb juist mijn entreprise versie een update laten doen en bij de installatie ervan is de pc 2 maal zomaar kompleet uitgevallen. Na 2 keer manueel (startknop) terug opstarten is hij er wel doorgeraakt en zag ik nog juist de laatste percenten van de installatie passeren... samen met een dos scherm en cmd. Op zich is dit niet erg indien Microsoft dit op voorhand zou meedelen. Dit is niet de eerste keer met W10 en mijn dochter heeft zoiets ook gehad; zij dacht dat haar computer kapot was en durfde niet meer opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had tot vandaag een zeer snelle opstart tot ik deze morgen een gedwongen update kreeg en het mij bijna een half uur heeft gekost om de Pc terug opgestart te krijgen.

Het was maar eerst nadien dat ik de melding kreeg je update is geïnstalleerd.

aangepast door egypt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je ook up-dates tegen houden?

 

Op mijn desk-top heb ik geen problemen, maar mijn laptop start traag op als wondows de nieuwste drivers van de videokaart instaleerd.

 

Normaal is de laptop op een 20 sec opgestart.

Maar met de nieuwste windows drivers stopt hij tijdens het opstarten een klein minuutje voor hij verder gaat.

Zet ik de originele driver terug, start hij weer onmiddelijk op.

Maar na een tijdje instaleerd hij toch weer terug de bieuwe driver.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je ook up-dates tegen houden?

 

Op mijn desk-top heb ik geen problemen, maar mijn laptop start traag op als wondows de nieuwste drivers van de videokaart instaleerd.

 

Normaal is de laptop op een 20 sec opgestart.

Maar met de nieuwste windows drivers stopt hij tijdens het opstarten een klein minuutje voor hij verder gaat.

Zet ik de originele driver terug, start hij weer onmiddelijk op.

Maar na een tijdje instaleerd hij toch weer terug de bieuwe driver.

 

mvg

Hier: http://www.tenforums.com/tutorials/8280-windows-updates-hide-show-windows-10-a.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Installeer de drivers gewoon van de fabrikant

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Installeer de drivers gewoon van de fabrikant

Ja dat heeft lekker veel zin. Zodra windows update zijn werk heeft gedaan zal deze die nieuwere driver gewoon weer installeren. Je kan even zoeken naar ooshut, een tooltje waarmee je expliciet kan uitzetten dat windows de drivers update. Dat zou het probleem moeten oplossen.

 

Plaatje:

2015-12-19 10_20_38-Wat werkt wel en niet in windows 1O opgelost,hoe_ - Pagina 10 - Windows en zo....png

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

bedankt voor de info.

Via edge is het dus niet te downloaden, dan maar via IE.

 

Dat lukt wel, maar het programmalijkt hier niet te starten.

 

Het programma van Microsoft dat Phente aangaf (ook niet de downloaden via edge) doet het wel, alleen geeft hij nu de update voor de videokaart niet weer.

Zal het binnen een paar dagen nog eens proberen

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De leesbaarheid is prima in Chrome, Edge is niet beter daarmee. Chrome is stabiel en Edge niet en Edge kan ook niet alles weergeven t.o.v. Chrome. Mijn gedachte is om Edge gewoon helemaal niet te gebruiken dat lost namelijk een legio aan problemen op.

 

Maar nogmaals vastlopers zijn not done hoor, Chrome loopt nooit vast op Sat4all onder Windows 10, Chrome loopt hier helemaal niet vast op geen enkele website onder Windows 10. Dus als je met Edge werkt zou je af kunnen wachten tot Microsoft de problemen oplost maar de realiteit geeft weer dat met dergelijke problemen Microsoft niet bepaald snel is met de juiste oplossingen. Ze zijn ook bepaald niet snel met de SMB bug die er nu al bijna 2 maanden inzit waardoor een hoop lokale netwerken de helft aan computers of meer niet eens standaard kunnen zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je toelichting!

Ik wil je niet tegenspreken maar doe het desondanks wel...

Als ik de grote digitale fabeltjeskrant opsla in Edge dan is de leesbaarheid echt een stuk beter dan in Chrome.

Scheelt op zijn minst een paar dioptrieën!  (tekst is zwarter, duidelijker)

 

Microsoft is i.d.d. niet zo snel met padges maar wordt dat late reageren niet in de hand gewerkt door zijn eigen (lees:afgeschermde) privacygegevens?

Als de terugkoppeling ontbreekt dan kunnen ze toch niet adequaat reageren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Microsoft komt vrijwel altijd met een niet werkende oplossing op hun hun antwoorden forum, dan blijkt naderhand altijd dat 1 of meerdere gebruikers de oplossing wel hebben gevonden en dan zie je niets meer terug van Microsoft, het zijn erg slechte verliezers en het blijven domme Amerikanen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...