Ga naar inhoud


Wat werkt wel en niet in windows 1O opgelost,hoe?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten


  • Reacties 212
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Windows 10 zit nog vol met fouten, hier werd na de laatste update de printer weer zomaar voledig gewist en kunnen we momenteel niet meer printen met Windows 10 dus doe je het printen weer met Windows 7 want we blijven niet bezig elke keer weer opnieuw te beginnen met installeren en configureren.

 

En sinds de laatste updates reboot mijn laptop zomaar ineens zo nu en dan. Ook weer opgezocht en daar ben ik beslist ook niet de enige mee.

 

Het blijft een raar gevalletje dat Windows 10, het ene wordt opgelost maar aan de andere kant krijg je er gelijk weer andere problemen bij.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Sony Camera DSC F505V doet het ook niet onder windows 10...  en aangezien de cardreader alleen SD kaarten leest heb ik het moeten oplossen door een externe catrdreader via usb.  Tja... makkelijker kunnen ze het niet maken...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier kun je opvragen of een Sony product compatible is met Windows 10 https://us.en.kb.sony.com/app/answers/detail/a_id/61491/c/65,66/  Als ik naar de lijst met camcorders kijk is zowat alles wel compatible:  https://us.en.kb.sony.com/app/answers/detail/a_id/61503/session/L2F2LzEvdGltZS8xNDU2MjIyMzQyL3NpZC95bEN5Tk5KbQ%3D%3D

 

Maar het is een camera uit 2000 dus ja........ 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, in de huidige wegwerpmaatschappij is dat oud...  maar voor mij werkt de camera gewoon uitstekend. De lens is supergoed, en ik maak er prima foto's mee....  Hij heeft naar huidige maatstaven weinig pixels... dat is correct.... maar ik vind het zonde om hem weg te gooien omwille van de ontbrekende compatibiliteit.

Ik heb inderdaad op veel websites gezocht, gebeld met Sony Duitsland (waar ik heb van kocht) en heb op diverse forums ervaringen gelezen... met telkens het resultaat dat het dus niet kon.

De oplossing met de externe cardreader is eigenlijk prima... alleen jammer dat ik nu weer iets extra's moet meenemen...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een tussenoplossing is het plaatsen van een memo kaartje met ingebouwde wifi ?

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nog niet gekeken... maar volgens mij bestaan die niet voor deze camera.

De "Memorysticks" die deze kamera gebruikt, zijn toch bijna niet meer te vinden, en het mag dus niet de pro zijn, maar de "gewone"... de grootste die ik heb is 128 MB groot...  ik kocht er eentje toen die beschikbaar kwamen... de 4 andere die ik heb zijn 64 MB...  dus wifi en dat soort dingen zijn veel te nieuw volgens mij....  

 

maar voorlopig, zo lang de camera nog goed werkt, is de beste oplossing met windows 10 volgens mij de externe cardreader....

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo'n multi cardreader heb ik ook getest en ook noppus

 

zal wel komen ooit

 

doe foto's sowieso eerst op de Linux PC laden

 

het is enkel heel erg waardeloos dat, een van de meest gebruikte bewerkingen thuis van de doorsnee gebruiker aan een PC met windows 10 {dus met je digitale Camera aansluiten} nog niet werkt.

 

een Canon en een Sony die niet herkent wordt, de gekheid ten top

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

rechtsklikken op de windows vlag, dan apparaat beheer / devicemanager, en dan kijken of je onbekende apparaten hebt, als dat niet zo is ziet het er ongeveer zo uit:

 

2016-02-23 19_30_41-Device Manager.png

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoor enkel een toontje uit de luidsprekers als ik de camera inschakel met aangesloten kabel

ik test het nu nog eens

please hold the line

 

pla plum bum

 

in het gedeelte USB wordt geen verandering getoond

echter

Bovenin apparaatbeheer

wel onder andere apparaten canon digitale camera met geel uitroep teken

dubbelklik en kijken naar de driver >

 

Uw Canon Digital Camera kan niet worden gebruikt

Stuurprogramma bijwerken kan niets vinden

 

Terwijl er eerder aangegeven werd dat dit toestel geen extra ondersteuning nodig heeft

 

en wederom printscreen naar de onedrive gaat niet meer

aangepast door Tonskidutch

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...