Ga naar inhoud


Wat werkt wel en niet in windows 1O opgelost,hoe?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Wat doen jullie moeilijk voor de CMD promt als admin :)  Ga naar de "startknop" en gebruik je rechtermuisknop.....  

 

start-rechter-muis.jpg

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 212
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

hahaha leuk. Veel mensen kwaad omdat er geen startmenu is.....   Trouwens dit werkte ook al zo vanuit Windows 8.1

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige probleem dat ik heb met Windows 10 en dat zal wel een bug zijn bij de installatie want bij een andere Pc heb ik het niet is als volgt.

 

Onder Windows 10 kun je nog steeds niet tegenstaande zij zeggen het niet nodig is de schermbeveiliging instellen.

Wanneer ik die instel op Bv 5 minuten dan werkt dat prima maar als ik de Pc afzet of herstart kan ik de schermbeveiliging terug gaan instellen want die heeft zich dan terug herplaatst naar 1 minuut en werkt niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is al minimaal 2x gemeld in deze thread....

 

Type winver in

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe geraak ik aan de nieuwste versie ?

 

Niet dat het heel erg is, maar het loont wel eens om een thread door te lezen. Je stelt vragen die een pagina ervoor ook beantwoord zijn.  

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...