Ga naar inhoud


Voeding VU DUO repareren.


gbert

Aanbevolen berichten

Goedeavond ik heb een vraag over de voeding van de VU DUO.

 

Een paar weken geleden wou mijn VU DUO niet meer opstarten van alles geprobeerd maar er zat geen leven meer in , alleen het rode lampje bleef branden  en als op  de afstand bediening drukte zag je het rode lampje knipperen.

Met de schakelaar achter de vu duo uit en aan gezet diverse malen maar hij bleef niets doen .

Ik heb hem naar een kennis gebracht die heeft hem toen gemaakt , ik weet niet precies wat hij vervangen heeft maar hij deed het weer.

En nu naar 2 weken gaat de vuduo op een gegeven moment gewoon uit , gisteravond en vanavond weer.

Met de afstandbediening knippert het rode lampje , maar er gebeurt verder niets .

Alleen kon ik hem nu weer achter de vuduo met de schakelaar weer starten.

Ik ben bang dat hij dat blijft doen.

Wie weet welke diode of ik noem het maar een torretje vervangen moet worden.?

Willen jullie misschien wie er ervaring mee heeft A.U.B dat doorgeven , 

En welke het zou kunnen zijn en e.v.t een zwaardere er in zetten.

Misschien heeft iemand van jullie wel een foto van de voeding , dat zou helemaal mooi zijn .

Ik hoop op een reactie van jullie.

GR gbert.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een kameraad van mij heeft hem, na een vruchteloze herstelpoging gestuurd naar een medelid hier, en die heeft hem perfect hersteld :) .

Als het geen standaard fout is, misschien een optie.

Let wel op, dat je door een fout in de voeding grotere schade kan maken, ik zou hem dus niet verder gebruiken en deze onmiddellijk stroomloos zetten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er een liggen 100% in orde. Heb al eens te koop gezet hier bij 2 de hands voor € 10,00 of zo. Maar goed voor minder mag ook wel. Afkomstig van een Vu+Duo die overleden is door een indirekte blikseminslag waarbij de USB en HDMI poorten zijn gesneuveld door statische spanning op kabel aansluiting. Via scart werkte alles naar nog behoren tot de updates toe. De Vu+duo is 5 maanden gebruikt voor dien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...