Ga naar inhoud


Oscam + nagra card gaat dat?


Aanbevolen berichten

Beste Lezer,

 

Ik ben sinds kort in het bezit van een nagra-card. Deze nagra-card in combinatie met de CI+ module werkt prima in mijn Xtrend 8000. Nu heb ik hier ook nog een DM500HD. Is het mogelijk met oscam om de nagra-card ook te gebruiken in deze box of eventueel in mijn Triple-reader.

Ik had al wat gelezen over het eventueel moeten gebruiken van een boxkey en een rsakey. Ik ben in het bezit van de boxkey, echter hoe ik de rsakey moet generen of verkrijgen is mij niet duidelijk.

Misschien dat iemand mij iets op weg kan helpen?

 

Gr,

Kazbek007

aangepast door kazbek007

** Amiko Mini HD SE, ** DM500HD (OpenATV4.2), **DM500S(pli2.1),  Xtrend 8000 (OpenPli),**Triax78cm met rotor

 

Wat men niet kan waarnemen, betekent niet dat het er niet is!
                          Zoek en gij zult vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Welke caid/provider id?

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over het algemeen 'paired' de kaart met de ontvanger of de CI+ module. Als je de boxkey weet te achterhalen kun je hem ook met OSCam gebruiken. Zonder boxkey geen communicatie met de kaart en dus uiteraard geen beeld...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt er helemaal aan wat voor kaart het is, er zijn verschillende systemen in gebruik.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke caid/provider id?

 

Het gaat om Maxtv prepaid, CAID 1830, provider T-HT

** Amiko Mini HD SE, ** DM500HD (OpenATV4.2), **DM500S(pli2.1),  Xtrend 8000 (OpenPli),**Triax78cm met rotor

 

Wat men niet kan waarnemen, betekent niet dat het er niet is!
                          Zoek en gij zult vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt in ieder geval BK en RSA nodig, die moet je laten uitlezen. Of dat ook met die CI module kan durf ik niet te zeggen. Ligt een beetje aan het betreffende nagra block.

 

En ik denk niet dat je de BK al hebt, die kans is klein.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest het serienummer van de CI+ module opgeven en het serienummer van de kaart. Vervolgens werd de kaart binnen 1 uur in de box en op een kanaal vrij geschakeld. Ik was alleen benieuwd of ik de kaart nu hij geactiveerd is ook op een of andere manier in mijn dm500hd aan de praat kon krijgen met oscam. Ik moet nu op de slaapkamers "Kodi" gebruiken met de enigma plugin om de zenders te bekijken. Liever had ik het gehad in of mijn dm500hd met oscam of via mijn triple reader met oscam of nog beter rechtstreeks in mijn Xtrend8000 zonder module met oscam.

In ieder geval bedankt voor het meedenken.

** Amiko Mini HD SE, ** DM500HD (OpenATV4.2), **DM500S(pli2.1),  Xtrend 8000 (OpenPli),**Triax78cm met rotor

 

Wat men niet kan waarnemen, betekent niet dat het er niet is!
                          Zoek en gij zult vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dit pakket, zoals tivusat, voor alle kaarten dezelfde gebruikt, en die is bekend, zou dit gaan. Gebruiken ze voor elke kaart en ci+ een uniek nummer, dan werkt het (nog) niet.

Veel verder zal je hier niet geraken, omdat het vragen van key's ook box en rsa niet is toegelaten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...