Ga naar inhoud


D-SMART Module accepteert maar 1 zender


Aanbevolen berichten

Ik heb al bijna 4 jaar nu een dsmart module in mijn Xtrend, maar nooit heb ik geprobeerd om een zender op te nemen en vervolgens te zappen naar een ander.

 

Wat mij nu is opgevallen is dat de module maar één zender tegelijk decodeerd. Ik heb van alles geprobeerd maar krijg het niet voorelkaar om meerdere zenders tegelijk te decoderen.

 

Via de instellingen kun je selecteren om meerdere zenders te decoderen. Standaard staat deze op "auto". Wanneer ik hem op "ja" zet lijkt het heel even te werken waarna de zender die wordt opgenomen niet meer wordt gedecodeerd.

 

Is dit een bekend probleem? Is mijn module te oud? Of is het gewoon niet mogelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er zijn maar heel weinig CI's die meerdere streams tegelijk kunnen decoderen. De Aston Pro (peperduur) en de witte CI van CDS (2 streams maar dan wel op dezelfde transponder). Eigenlijk kun je stellen dat de CI gemaakt is voor het decoderen van 1 stream. Voor zolang nog mogelijk dus overstappen op een softcam als OScam of CCcam (met .prio)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mimisiku, 

 

Jij bent helaas een cam vergeten namelijk de Aston 1.07 dat is een dual cam die wel 1 stream kan opnemen en eentje kijken en ook nog betaalbaar is zeker tweedehands reeds verkrijgbaar voor 20 tot 30 euro....let wel ff op de softwareversie voor de hd kanalen heb je minimaal versie 2.23 nodig en de laatste is versie 2.26

 

 

Groetjes............

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...