Ga naar inhoud


Hoe opname stoppen?


Debuurvrouw

Aanbevolen berichten

Goedendag,

 

Ik gebruik momenteel een GB X3 en een GB Ipbox beide draaien op OpenMips 4.3

 

Nu heb ik een opname gestart via de Ipbox als het goed is dan moest de opname allang afgelopen zijn?

Maar helaas zie ik dat de ledstrip op de voorkant van de X3 blijft knipperen ik kan dus ook alleen nog maar zappen op de zelfde TP als waar ik de opname op heb gestart.

 

Waar kan ik nu de opname evt stoppen? kan dit überhaupt wel via de Ipbox? 

Ik heb de opname al verwijderd / geannuleerd via de Ipbox maar dit werkt ook niet?

 

Uiteindelijk heb ik de X3 maar even herstart...

 

 

De X3 staat bij mij in de kelder als server te draaien heb daar ook geen tv aangesloten.

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ken geen OpenMIPS maar het is afgeleid van OpenPli. Je zou dus naar de Timers moeten gaan en daar de opname selecteren. Vervolgens op de rode knop op de timer te wissen.. Dit stopt dan de opname..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ken geen OpenMIPS maar het is afgeleid van OpenPli. Je zou dus naar de Timers moeten gaan en daar de opname selecteren. Vervolgens op de rode knop op de timer te wissen.. Dit stopt dan de opname..

Ja dit is dus precies wat ik ook geprobeerd heb helaas bleef de X3 gewoon opnemen..misschien een bug?

 

Heb ook geen idee hoe ik timeshift werkend kan krijgen?

 

Ga vd week is even kijken wat die doet met OpenAtv.

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites

4.3 van Open Mips is wel nog een bèta.......

Ja daar was ik me al van bewust...

 

Kun jij mij dan wel vertellen hoe ik het zou moeten stoppen in de oude versie 4.2?Zo kan ik namelijk gaan uitsluiten dat het b.v niet mogelijk is het vanaf een cliënt of wel?Of dat het een bug is in de 4.3Beta?

En werkt de timeshift wel dan onder 4.2?En hoe?

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals gezegd: heb geen OpenMIPS ervaring... Als het echt afgeleid is van OpenPli zoals ze aangeven dan start je timeshift met de pauze toets of gele toets... Je ziet dan vanzelf een opname balk in beeld verschijnen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb weliswaar geen X3 maar eenQ+. Draait op OpenMips 4.3 (beta)evenals de Ipbox. Ik heb vandaag gedaan wat je omschreef maar kom het probleem niet tegen. 

De opname kun je zeker stoppen via de IPbox want die loopt op je X3 mee. Bovendien heb je de opname gestart via de IPbox . Heb je beiden als eens uitgezet, ook hardwarematig via de schakelaar? Nu weet ik niet of je ook de nieuwe bootloader al installeerde. In de bootloader van de IPbox bleek een fout aanwezig zodat ze die bootloader hebben ingetrokken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hada

 

De nieuwe bootloader is inderdaad mee geïnstalleerd met de nieuwe software...maar goed momenteel heb ik even de HD losgekoppeld van de X3 dus kan niet nogmaals testen.

 

Maar Mimisku en jij in ieder geval bedankt voor de reply.

 

Volgend jaar gaan we het nogmaals verder proberen.

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...