Ga naar inhoud


Hp pavillon dv9000


peterksr

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een hp pavillion dv 9000 dit niet meer doorstart naar windows.

Als ik de laptop aanzet dat start hij op maar zie geen bios meldingen en het scherm blijft grijs.

Kan dus ook niet in de bios komen met f knoppen .

Is hier een oplossing voor of is de laptop overleden zou jammer zijn altijd fij gewerkt en had ook twee hdisk aan boord.

Ik heb ook al geprobeerd zonder accu op te starten maar resultaat het zelfde.

Mocht hij overleden zijn weet iemand nog een laptop te koop met de mogelijkheid om er een tweede in te bouwen?

Alvast bedankt voor jullie reakties.

 

Gr peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites


peter

Ik denk dat de nvidia chipset los zit op het moeder bord ,dus einde verhaal

waarom een laptop met 2 HDD's er in ,als je nieuwe koopt daar zit een HDD die wel 4x zo groot is

aangepast door satencom

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het kunnen dat de cmos interne batterij stuk is ? Deze is eenvoudig te vervangen

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het kunnen dat de cmos interne batterij stuk is ? Deze is eenvoudig te vervangen

Als het interne batterijtje leeg is, geeft hij nog wel beeld ,en geeft dan aan dat de tijd op nieuw moet worden ingesteld

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook 1 gehad maar die is al dood heeft met de videokaart te maken of aan de flatcable van het beeldscherm bij de linker scharnier. Deze heb ik zelf vervangen. Mijn ouder hebben er ook 1 die werkt ook nog steeds. Wat ook wel bij een laptop helpt is laptopstandaard met koeling kan die zijn warme lucht veel beter kwijt. Er is heel veel te vinden over deze laptop op het internet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...