Ga naar inhoud


DVD Recorder Panasonic model DMR-EH65 met harde schijf


Miauw

Aanbevolen berichten

Op 19-7-2020 om 00:44, ilseonline zei:

Er is na 4 dagen leuren i.v.m. dat ik ook mensen die vervoer moesten regelen de gelegenheid kon geven, iemand volgens afspraak gekomen. Die gene was er heel blij mee, gaf mij voldoening, want weg gooien terwijl ik er een ander blij mee kan maken gaat mij te ver. 

Daar gaat het dus inderdaad om.

Iemand anders blij maken met een object, meubel, ding of apparaat dat jezelf niet meer nodig hebt.

En omdat je dus 100% recycled en geen onnodig afval maakt!

 

De armoede in ons land is nog steeds groeiende.

 

 

 

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


32 minuten geleden, Koen B zei:

Open deur natuurlijk, maar je kan een DVD-recorder uiteraard ook gewoon gebruiken om DVD'tjes af te spelen. 🙂 Niet dat ik zelf daarvoor een DVD-toestel zou gebruiken want een kleine minderheid van het schijfgebaseerde kijkvoer hier zijn BD's en die spelers heb je ook voor ver onder de honderd euro, dus... maar goed, wie een collectie van uitsluitend DVD's heeft en die op TV wil bekijken, die kan daarvoor dus bijvoorbeeld een recorder gebruiken.

 

Ik heb niet veel DVD's, één Blu-Ray, meer CD's, dus kan deze voorlopig nog wel gebruikt worden tot ik verhuis of eerder iets nieuws gespaard heb.

 

Aan de andere kant, er staat hier ook een stereo met DVD speler.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Daar gaat het dus inderdaad om.

Iemand anders blij maken met een object, meubel, ding of apparaat dat jezelf niet meer nodig hebt.

En omdat je dus 100% recycled en geen onnodig afval maakt!

 

De armoede in ons land is nog steeds groeiende.

 

 

 

 

Iemand die het echt nodig heeft vergeet geen afspraken, probeert vervoer te regelen als het te groot is om in een tas mee te nemen, ik schrik er van hoeveel mensen puur uit hebben reageren. Het ging in dit geval om een burea, maar door het ontspullen zal er meer gaan volgen. 

 

Ik moet met mijn Wajong keuzes maken, lukt op zich prima, maar eenmaal (hopelijk) de goede keus te hebben gemaakt, moet ik sparen als ik het toch anders wil. Dat is o.a. de reden dat ik al heel erg lang over een alternatieve satellietontvanger overwogen heb. Door de onduidelijkheid van CDS durf ik geen alternatieve ontvanger aan te schaffen, is deels ook keuze stress.

 

Eerst was Dreambox de toverdoos, later de VU+, daarna de 4K VU+, gevolgt door de veranderingen van CDS. Satelliet gaat er niet uit, CDS (mogelijk) wel. Eerst was er de overstap van de analoge kabel naar het digitale Digitenne, daarna naar Seca2, gevolgd door Seca3.

 

Mocht CDS duurder worden, dan gooi ik het er uit, te veel pulp TV. De NPO is zo wie zo gratis via de ether te ontvangen, FTA satelliet is er ook in overvloed, al vindt ik een VU+ toch wel wat hebben.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor NPO in jouw geval gewoon FTA DVB-T, toch? Gratis en geen gedoe met codering. Ik moet het het een CI+-kabelsignaal doen (want terrestrisch in de praktijk niet zomaar bereik hier in Antwerpen). BBC en Duitsland gratis schotel, schiet over VRT en Frankrijk, voor zover je aan die twee dingen belang hecht. Daar heb ik dan weer geen eenvoudige oplossing voor.

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed heb, kan je met dit apparaat ook DVD-RAM gebruiken, dus opnemen en weer uitwissen. Heb er zelf ook nog een staan, echter werkt het DVD gedeelte niet meer.

Wel jammer wat er staan nog dingen op de HDD die op een schijfje gezet zouden moeten worden. Helaas het is niet anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Koen B zei:

Voor NPO in jouw geval gewoon FTA DVB-T, toch? Gratis en geen gedoe met codering. Ik moet het het een CI+-kabelsignaal doen (want terrestrisch in de praktijk niet zomaar bereik hier in Antwerpen). BBC en Duitsland gratis schotel, schiet over VRT en Frankrijk, voor zover je aan die twee dingen belang hecht. Daar heb ik dan weer geen eenvoudige oplossing voor.

 

DVB-T2 is het inmiddels in Nederland, volgens mij zit er een analoge kabel tuner in, terwijl de kabel inmiddels vrijwel overal in Nederland digitaal is.

 

1 uur geleden, Chewbacca zei:

Als ik het goed heb, kan je met dit apparaat ook DVD-RAM gebruiken, dus opnemen en weer uitwissen. Heb er zelf ook nog een staan, echter werkt het DVD gedeelte niet meer.

Wel jammer wat er staan nog dingen op de HDD die op een schijfje gezet zouden moeten worden. Helaas het is niet anders.

 

CD, DVD+, DVD+RW en DVD-Ram kan als ik het goed heb beschreven worden.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, de opmerking over T voor NL sloeg op het feit dat dat voor jou de goedkoopste oplossing zou zijn om de eigen zenders te ontvangen. Inderdaad inmiddels T2, was ik even vergeten maar doet wellicht verder niets af aan het feit dat het de oplossing zou zijn met het minste gedoe. Heb tot een jaar of tien geleden nog DVD-recorders gebruikt, o.a. een Pana ES10, waarvan ik vermoed dat hij uit ongeveer dezelfde tijd komt als jouw 65, en die had inderdaad gewoon alleen een analoge kabeltuner.

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Koen B zei:

Ja, de opmerking over T voor NL sloeg op het feit dat dat voor jou de goedkoopste oplossing zou zijn om de eigen zenders te ontvangen. Inderdaad inmiddels T2, was ik even vergeten maar doet wellicht verder niets af aan het feit dat het de oplossing zou zijn met het minste gedoe. Heb tot een jaar of tien geleden nog DVD-recorders gebruikt, o.a. een Pana ES10, waarvan ik vermoed dat hij uit ongeveer dezelfde tijd komt als jouw 65, en die had inderdaad gewoon alleen een analoge kabeltuner.

 

Ik dacht dat je dacht dat er een digitale ontvanger in zit door je DVB-T aanhaalde, maar lees nu in je bericht analoog.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Alles is tegenwoordig DVB-T2, die DVB-T ontvanger in dat apparaat geeft geen beeld meer.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-7-2020 om 21:51, ceesv zei:

Alles is tegenwoordig DVB-T2, die DVB-T ontvanger in dat apparaat geeft geen beeld meer.

 

Er zit toch helemaal geen digitale ontvanger in?

 

De tuner is toch analoog?

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...