Ga naar inhoud


Dual DVB-C tuner + CI+ module


freaky

Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om een dual DVB-C tuner in te bouwen in mijn Duo2.

Nu werkt de combi Ziggo CI+ en enkele tuner goed. Maar werkt dit ook goed met een dual kabeltuner ?

Zoals opnemen en kijken of kijken via tuner en pc.

Is er iemand die dit al werkend heeft ?

 

Ben overigens ook benieuwd of iemand een zelfde config heeft maar dan met een losse lnb tuner ?

 

Ik hoor graag jullie bevindingen.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn broer heeft m'n DUO2 staan met Dual DVB-c/t/t2 tuner en dat werkt, nog steeds met CCcam

de CI+ gaat hij er niet bij kopen zegt ie, daar de Ziggo eigen horizonbox eigenlijk veel prettiger is en de CI+ te duur is.

 

dus getest met CI+ heeft ie hem niet, maar werken doet ie nog steeds met de CCcam.

 

uit forum bijdragen blijkt de CI+ te werken in de SOLO2 en DUO2 en SOLO SE v2 met ziggo kaartje.

dat kun je met de zoekfunctie terug vinden.

The Voice Of Experience

Fatboy Slim

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmh jammer dat kijken en opnemen tegelijk niet werkt met een CI+.

Ik moet eerlijk zeggen ik heb een Horizonbox staan dus de noodzaak is er niet gelijk. Echter vindt ik het jammer dat je de extra kanalen niet kunt streamen met de Horizon Go app. Daarom gebruik ik juist mijn Duo2 daarmee werkt het streamen wel in combi met een CI+.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...