Ga naar inhoud


welke Cccam.prio moet ik gebruiken voor mijn Cccam 221


Aanbevolen berichten

hallo,

 

ik heb een vu plus duo met de laatste open pli met Cccam 221 er in.

nu wil ik in de gewone kaartlezer mij tvvlaanderen kaart laten werken en ben op zoek naar de goede Cccam.pri file.

kan iemand mij vertellen waar ik deze kan vinden of hoe ik deze zelf kan maken .

 

gr Peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites


hallo,

 

ik heb een vu plus duo met de laatste open pli met Cccam 221 er in.

nu wil ik in de gewone kaartlezer mij tvvlaanderen kaart laten werken en ben op zoek naar de goede Cccam.pri file.

kan iemand mij vertellen waar ik deze kan vinden of hoe ik deze zelf kan maken .

 

gr Peter

 

 

 

 

is dit een goed prio file voor CCam 221

in mijn vu plus duo met nieuwe open pli

ik heb een tv vlaanderenkaart in slot 1 met de chip naar beneden

CCcam prio.doc

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://kos.hdsat.pl/  om ze zelf te maken.

 

Of deze in attach

 

CCcamTVV.zip

  • Like 1

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat begrijp je niet aan het openen en dus aanpassen van een bestand, welk heel beslist in de VU+ op de juiste map lokatie moet zijn ondergebracht met die specifieke Naam

 

/etc/cccam.prio

map /etc

bestand cccam.prio

 

bellejit maakt het voor leken weer extra lastig door de naam van het bestand te wijzigen

als je TVV uit die naam wist... ben je er

aangepast door Tonskidutch

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat begrijp je niet aan het openen en dus aanpassen van een bestand, welk heel beslist in de VU+ op de juiste map lokatie moet zijn ondergebracht met die specifieke Naam

 

/etc/cccam.prio

map /etc

bestand cccam.prio

 

bellejit maakt het voor leken weer extra lastig door de naam van het bestand te wijzigen

als je TVV uit die naam wist... ben je er

Je hebt mij het antwoord al gegeven door tvv er uit te moeten halen bedankt.

Zag ook dat de geposte link niet werkt bij mij.

 

Gr peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Volgens mij heeft cccam 2.21 geen prio file nodig.

Die heeft geen last van de extra codeeringen.

Dat is enkel bij cccam 2.30.

 

Maar volgens mij ga jij op die box met cccam geen twee zenders tegelijk kunnen decoderen met cccam 2.21.

Daarvoor heb je dan weer cccam 2.30 nodig, liefst met de prio file.

 

Mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei ,zie ook juist dat de naam die ik er voorlopig aangaf in de zipfile is terecht gekomen.Sorry.Ga dat voor andere gebruikers dan moeten aanpassen.Weet ook niet meer of die als CCcam.prio moet genaamd zijn of bij die file de hoofdletters geen rol spelen..Mss kan tonski hier antwoord opgeven vermits ik ook naar oscam ben overgestapt.

Ps: met de nieuwste images heb je voor multidecodering meestal versie 2.30 nodig.

  • Like 1

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Maar volgens mij ga jij op die box met cccam geen twee zenders tegelijk kunnen decoderen met cccam 2.21"

 

Ik heb voor OScam jaaaaren CCcam 2.2.1 gehad op mijn DM8000 en ik kon daar prima tegelijk mee decoderen hoor. Weet niet waar dat fabeltje vandaan komt.. Heb ik weet niet hoeveel opnames gemaakt terwijl vrouwlief zo nodig haar dosis soaps moest kijken.. Nooit last mee gehad....

 

Misschien dat een aantal drivers van diverse boxen problemen hadden, maar CCcam 2.2.1 had er echt geen last van..

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik heb voor OScam jaaaaren CCcam 2.2.1 gehad op mijn DM8000 en ik kon daar prima tegelijk mee decoderen hoor. Weet niet waar dat fabeltje vandaan komt.. Heb ik weet niet hoeveel opnames gemaakt terwijl vrouwlief zo nodig haar dosis soaps moest kijken.. Nooit last mee gehad....

 

 

De dreambox 8000 werkt nog op de vorige Enigma versie.

Op de DM8000 gebruik ik ook CCCAm 2.2.1 en heb geen problemen om meerdere zenders gelijktijdig te decoderen of op vastlopen

 

Maar de nieuwste boxen draaien op de laatste Enigma versie en daarop kan cccam 2.2.1 maar één stream decoderen.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dreambox 8000 werkt nog op de vorige Enigma versie.

Op de DM8000 gebruik ik ook CCCAm 2.2.1 en heb geen problemen om meerdere zenders gelijktijdig te decoderen of op vastlopen

 

Maar de nieuwste boxen draaien op de laatste Enigma versie en daarop kan cccam 2.2.1 maar één stream decoderen.

 

mvg

Gewoon 2.30 erin zetten gaat hier al jaren probleemloos.

Helaas doen veel te veel sprookjes de ronde maar verwijs die maar naar het rijk der fabelen.

Een blijde en tevreden Gigablue Quad+ gebruiker met een triax88 met astra 1/3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Gewoon 2.30 erin zetten gaat hier al jaren probleemloos.

Helaas doen veel te veel sprookjes de ronde maar verwijs die maar naar het rijk der fabelen.

 

 

Maar zonder prio file loopt deze gegarandeerd vast als je afstemd op een zender waarvoor je geen abonnement hebt.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

hallo.

Ik gebruik  CCcam 2.21. Ook begrijp ik niet wat er bedoeld wordt met een prio file.

Kan iemand mij svp helpen.

mvg. Coty

aangepast door ceesv
Off topic vraag verwijderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Stel de andere vraag in een eigen onderwerp in het Vu forum.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...