Ga naar inhoud


m7 sat801 DiSEqC instellingen


Gerard1111

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Die hoef je dan niet in te stellen.

 

Je hebt geen diseqc schakelaar in je LNB of kabel, dus diseqc signalen zullen niets uitrichten, of  je ze nu hebt ingesteld of niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De M7 sat801 stelt de disecq instellingen zelf in bij eerste installatie.

Ga je naar fabrieks instellingen dan worden de disecq instellingen opnieuw automatisch voor je ingesteld.

 

Laatst zelf een nieuwe M7 sat801 eerste installatie op één lnb aangesloten en daar was het niet nodig om de instellingen handmatig te wijzigen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok allemaal bedankt voor de reacties.

 

Nu heb ik de sat 801 in huis staan en aan mijn schotel zit een dubbele lnb (astra 1 en 3)

 

Op de vakantie wil ik graag de sat 801 meenemen in mijn campertje, maar daar heb ik een schotel met een enkele lnb

 

Kan ik dan gewoon astra 3 opzoeken en werkt de sat 801 dan gewoon of moet ik er iets aan veranderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Johan,

Van de astra 3 weet ik dat de ontvangst niet optimaal is

Ik heb nu een vlakschotel van Kathrein (bas 60) op de camper zitten

Daarvoor wil ik een plaat maken zodat ik de skew kan verdraaien

Mocht dat niet willen moet ik op zoek naar een andere schotel

Mijn voorkeur gaat dan naar een snipe, maar daar hoor ik ook weer wisselende resultaten over

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de Bas 60 is bekend (niet uit eigen ervaring) dat de ontvangst slecht/onvoldoende is in het zuiden van Spanje en Portugal.

Anders bij problemen ter plaatse informeren bij andere CanalDigitaal gebruikers hoe zij het schotel probleem opgelost hebben.

Meestal zal je wel horen dat er een grotere schotel aangeschaft is.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...