Ga naar inhoud


nieuwe site tv vlaanderen


lassie

Aanbevolen berichten

Komt wel goed.

 

Dat hoop ik ook.  En het zal wel goed komen, maar ze maken er een zooitje van.  En ook wanneer komt het goed. 

Your guess is as good as mine.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op mijn TVV ben ik gisteravond al binnen geraakt.

Alleen Live TV kon ik nog niet aanmelden.

 

Wimo01

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad ... Live tv werkt nog altijd niet..

Ik krijg te zien :   

Niet gevonden Deze pagina bestaat niet

De huidige pagina bestaat niet. Druk op de terug knop en gebruik een andere link.
aangepast door haelewyn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werkt, maar niet op Chrome omdat er een probleem is met 'Microsoft Silverlight'.

Op Internet Explorer werkt het. 

Nog even op tablet proberen later.

Niet alle kanalen werken. Op sommige zenders, bv op dit moment op 4, krijg ik zwart beeld.

Dus ja .. het werkt ... ongeveer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Apple alles ok iPhone, iMac , enz

Tuurlijk de zenders die mogelijk zijn he

 

Canvas een beetje storingen

Valt nog te zien of ik dit ga gebruiken ?

 

Tip kijk eens naar kanaal 999

Zou deze er komen voor tv Vlaanderen?

aangepast door stefmac

Dreambox 500s-7025-8000hd

Link naar reactie
Delen op andere sites

tv vlaanderen heefd een nieuwe site met de nieuwe site kan ik niet meer inloggen mijn tv vlaanderen als je belt zeggen ze storing of bezig aan het werken of ze leggen gewoon neer das mannier van doen bij tv vlaanderen tis nu het laaste jaar dat ik bij tv vlaanderen gaat ik ga naar telenet

Als je een fb account heb, raad ik je aan deze van die aanbieder te lezen, dan zal je lezen hoeveel keer de yelo app weer niet werkt. van de regen naar de drop.

misschien proximus of scarlet tv dan.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werk hier nu eindelijk, Mobiel op Tablet Android, Bedraad op PC Windows 10 x64 met Firefox, hierbij moet je de Silverlight plugin installeren, Beeldkwalitiet is redelijk te noemen, verwacht geen HD.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werk hier nu eindelijk, Mobiel op Tablet Android, Bedraad op PC Windows 10 x64 met Firefox, hierbij moet je de Silverlight plugin installeren, Beeldkwalitiet is redelijk te noemen, verwacht geen HD.

Edit: Op een Linux computer werkt het niet, daar is geen Silverlight plugin beschikbaar, werkt ook niet op Chrome, dus er zijn nogal wat beperkingen.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteravond nog geprobeerd en het werkt maar....

Via MIJN TVV is het moeilijk te vinden hoor.

Uiteindelijk is het toch gelukt via deze link;

 

http://livetv.tv-vlaanderen.be/

 

Daar kun je aanmelden en de rest wijst zichzelf wel uit vermoed ik.

 

Wimo01

 

Nog vergeten te vermelden;

Ik heb FF als browser en die silverlight heb ik ook moeten installeren.

aangepast door Wimo01

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...