Ga naar inhoud


ET9000 icm Openpli en Unicable


JBnl

Aanbevolen berichten

Goedendag,

 

Ik heb nu een Duo Lnb in gebruik maar helaas 1 kabel naar de ontvangen liggen met geen mogelijk tot een 2e.

Ik heb een tijdje gebruik gemaakt van een stacker/destacker maar gaf af en toe wat problemen met overschakelen en verlies.

 

Aangezien de meeste zenders die ik kijk op 23,5 oost zit de prijs van een Unicable LNB redelijk aan het zakken is (Zie ze al voor € 38) is mijn vraag nu wie heeft Unicable in gebruik met een ET9000 en Openpli.

En hoe werkt het allemaal en kan ik dan volledig gebruik maken van de twin tuner in de ET9000 en moet ik tuner 1 gewoon doorlussen naar tuner 2 en dan alles correct instellen in de setup ?

 

Hoe zijn de ervaringen van Unicable icm de ET9000 ?

 

groeten,JBnl

Link naar reactie
Delen op andere sites


De Unicable LNB aansluiten op tuner A en de doorluskabel die bij de Extrend zat gebruiken om tuner A naar B door te lussen.


In de LNB setup Unicable selcteren. Voor tuner A >SCR0 en tuner B > SCR1.


 


Niet elke Unicable gebruikt dezelfde frequenties als uitgangskanaal, maar deze gegevens zijn makkelijk aan te passen.


 


Gewoon doen is m'n advies.


Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...