Ga naar inhoud


Geen Wimbledon op Eurosport 1 BE


Kabeltje87

Aanbevolen berichten

bij telenet ook de juiste versie eurosport1 BE HD met 3 geluidsbronnen.

op dit moment tennis op die eurosport versie.

telenet haalt dit via glasvezel en proximus waarschijnlijk ook.

den dat te maken heeft dat de tv vlaanderen kanalen allemaal vanuit nederland worden opgestraald en daar de fout gebeurd.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


Telenet en Proximus doen de aanvoer via glasvezel, maar waar halen ze het signaal op hun glasvezel vandaan? Dat de kanalen van TVV voor opstraling via Nederland gaan klopt niet, ze gaan via Luxemburg (Betzdorf). Volgens mij halen de operatoren ook hun signaal via Luxemburg en daar gaat het fout bij TVV, de uplink klopt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of het nu nog zo is weet ik niet. Maar ik heb ooit eens eurosport met vlaamse taal digitaal op een niet voor de consument liggende sat positie tegen gekomen. Toen we nog konden spelen. Misschien heeft eurosport nog ergens een vlaamse uplink, die exclusief door telenet en proximus kan worden ontvangen en doorgegeven via glasvezel.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Telenet en Proximus doen de aanvoer via glasvezel, maar waar halen ze het signaal op hun glasvezel vandaan? Dat de kanalen van TVV voor opstraling via Nederland gaan klopt niet, ze gaan via Luxemburg (Betzdorf). Volgens mij halen de operatoren ook hun signaal via Luxemburg en daar gaat het fout bij TVV, de uplink klopt niet.

Ze stralen het toch door vanuit amsterdam naar luxemburg want hoe zou het anders komen als er boven amsterdam of omgeving een felle regenbui is dat het beeld wegvalt en er bij ons bv de zon dan schijnt en we geen beeld hebben?????

Leg me dat eens uit.

aangepast door digitaal kijker

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of het nu nog zo is weet ik niet. Maar ik heb ooit eens eurosport met vlaamse taal digitaal op een niet voor de consument liggende sat positie tegen gekomen. Toen we nog konden spelen. Misschien heeft eurosport nog ergens een vlaamse uplink, die exclusief door telenet en proximus kan worden ontvangen en doorgegeven via glasvezel.

Was toen op de hotbird maar dacht dat die er niet meer opzat voor de benelux eurosport1,word nu via glasvezel verstuurd vanuit amsterdam ook dacht ik omdat ze daar een kantoor hebben,

Zou dit eens moeten opzoeken allemaal,maar nu niet meer op dit uur.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...