Ga naar inhoud


Beste optie: tvv kaarten laten overnemen overname document of na einde abonnemen


sattv4iedereen
Ga naar oplossing Opgelost door Johan45,

Aanbevolen berichten

Hi,

Iemand die ik ken, zou wegens te weinig gebruik, zijn tvv kaarten verkopen.

Hij vraagt zich af, of hij ze beter verkoopt met overname document, of het abonnement eerst opzegt en dan verkoopt?

Wegens berichten, die ik hier heb gelezen, dat tvv de kaart terugvraagt, is hij bang, dat zijn perfect werkende kaart op de blacklist van tvv zou komen, en niet meer verkoopbaar zou zijn.

Mag ik vragen, het enkel bij tips te houden, en geen vragen te stellen over de verkoop of overname zelf? Als het zover komt, komt het dan wel op de juiste plaats van het forum. Ik dank u.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik zou hem aanraden zijn vraag hier zelf te stellen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ceesv. Dit heb ik hem ook verteld. Echter, kan hij zeer moeilijk zonder spel en grammatica fouten schrijven, is maar tot 14 jaar naar school geweest en meer gebrosd dan wat anders. Ikzelf heb ervaren, dat bepaalde mede forumleden, nogal gevoelig zijn daarvoor. Ik schrijf ook wel eens fouten, en kreeg daar reactie op. Het moet idd een leesbaar forum blijven voor iedereen, waardoor ik dit bericht heb geplaatst. Het is zeker geen ex lid die het forum destijds heeft misbruikt. Dank voor begrip.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Je kan een overname formulier downloaden op de site van TvVlaanderen.

 

 

U kan uw abonnement eenvoudig doorgeven aan vrienden of familie.

 

Hier is hoe u te werk gaat:
 

  Download en print het overnameformulier.

  Vul dit document volledig in.

  Neem een kopie van uw identiteitskaart en van die van de nieuwe eigenaar van de smartcard.

  Stuur de kopies samen met het overnameformulier terug naar TV VLAANDEREN t.a.v. Afdeling Contractovernames, Postbus 12250, 1930 Zaventem.

 

Hoe voeren we de overname uit?
 

  U stuurt het overnameformulier volledig ingevuld met een kopie van uw identiteitskaart en die van de nieuwe eigenaar naar TV VLAANDEREN, t.a.v. Afdeling Contractovernames, Postbus 12250, 1930 Zaventem.

  We controleren of alle gegevens correct zijn ingevuld en starten de overname van het huidige bestaande contract.

  Heeft de vorige eigenaar voor een langere periode betaald, dan krijgt hij binnen de 28 dagen het eventuele teveel betaalde bedrag terugbetaald op het rekeningnummer dat hij heeft ingevuld op het contractovernameformulier. Houd rekening dat uw abonnement binnen uw contractperiode moet voldaan zijn bij een overname. Bij elke wijziging van uw zenderpakket herstart immers een nieuwe contractperiode van 12 maanden. Indien deze periode nog niet is voldaan, zal u de resterende waarde aangerekend krijgen, van de eerste zes maanden van de contractperiode.

  De nieuwe eigenaar neemt een bestaand contract over onder dezelfde voorwaarden als die waarmee de oude eigenaar is akkoord gegaan. Dit betekent dat de nieuwe eigenaar akkoord gaat met het hetzelfde contract voor een periode van minstens 12 maanden waarin de huidige pakketkeuze van de oude eigenaar geldig blijft. Tijdens deze periode is het niet mogelijk over te stappen naar een pakket met een lagere waarde.

 

https://www.tv-vlaanderen.be/klantenservice/detailpage/?faqid=124

Contractovernameformulier_TV_VLAANDEREN.pdf

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de tips.

Ik begrijp dus dat beide kaarten moeten worden overgenomen, en dat zal knap lastig worden voor die mens. Maar doordat er mogelijks veel zaken gaan wijzigen in België, zal hij zijn abbo nog tijdelijk behouden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...