Jump to content

Recommended Posts

Posted

In Totaal TV is het volgende te lezen:

Ziggo blijft ook na 1 juli de zender E! Entertainment doorgeven. Dat heeft het kabelbedrijf aan Totaal TV bevestigd. Ziggo kondigde eerder het vertrek van de zender aan.

E! Entertainment is eigendom van NBCUniversal. Dit mediabedrijf stopt op 1 juli met het aanbieden van 13TH Street en Syfy bij Nederlandse en Vlaamse tv-aanbieders maar blijft E! Entertainment wel in Nederland en België aanbieden. Ziggo komt terug op een eerder besluit om ook de doorgifte van E! Entertainment te staken. Dit wijzigt niets aan het feit dat 13TH Street en Syfy in Nederland en België verdwijnen. Ziggo en NBC Universal hebben voor de blijvende doorgifte van E! Entertainment een nieuwe overeenkomst gesloten.

Ziggo behoudt E! Entertainment

Door de nieuwe overeenkomst is de zender vanaf 1 juli dus ook voor alle Ziggo klanten met een Royaal, Extra of Plus pakket te zien op kanaal 126.
 

Guest Mimisiku
Posted

Als de NBC zenders weggaan dan mag E! Ook vertrekken. Wie kijkt daar nu naar? Denk nog veel minder dan 13th Street en SyFy...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...