Ga naar inhoud


Kaarten TV-Vlaanderen en Télésat buiten gebruik


faqtsbe

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een Télésat en een TV-Vlaanderen kaarten die plots niet meer werken. Die zaten in een VU+ Solo en hebben jaren lang goed gewerkt. Ook na heractivatie blijkt niets nog te werken. Ook in de officiële CI Module en rechtstreeks in de Samsung TV weigeren ze dienst.

 

Ik ga ze bij een dealer gaan proberen maar wat zou er hier kunnen misgegaan zijn?

 

Groet, Peter V.

==>>


Visiosat 13e - 19.2e - 23.5e - 28.2e


2xDM500 / DM800se / VUplus Solo 2


Open PLi 3, 4 en VTi 7

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kun is wat logs posten van oscam/CCcam etc...   bijv.. kun je wel de entitlements van de kaart lezen?

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de OSCAM dingen misschien verder doen op mijn andere thread, waar ik wat meer info gepost heb?

 

https://www.sat4all.com/forums/topic/354675-tvv-werkt-niet-meer/

 

Ja maar jou probleem is wellicht geheel anders..en bovendien zie ik daar ook geen logs.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook via de CI Modules van TV-Vlaanderen en Telesat werken de kaarten niet meer. Ze vertelden me naar een service center te gaan. Voor mij is dat*****. Ik woon centrum Brussel, heb geen auto. Dus dat vraagt organisatie. Om zeker te zijn dat daar iemand is bel ik die op. *******. Geen antwoord. Bel al gans de dag.

 

Dan maar terug bellen naar TV-Vlaanderen. Die zeggen me alles naar hun op te sturen ondanks er expiciet geschreven staat dat ze geen pakketten willen ontvangen.

 

Het is me eigenlijk het sop de kolen niet waard. Ze mogen maw hun TV in hun gat steken. Sorry voor mn woordenschat. Beide contracten ga ik verbreken met argument dat ze niet in staat zijn hun geboden diensten te leveren.

 

Bij deze, probleem opgelost. Een zorg minder!!

==>>


Visiosat 13e - 19.2e - 23.5e - 28.2e


2xDM500 / DM800se / VUplus Solo 2


Open PLi 3, 4 en VTi 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben naar een Télésat dealer '****', ******, geweest en ook hij kon niets op die kaarten ontvangen. ook niet met een witte CI module. Bijgevolg gaat er nu een in gebreke stelling naar beide afdelingen, Télésat en TV Vlaanderen.

==>>


Visiosat 13e - 19.2e - 23.5e - 28.2e


2xDM500 / DM800se / VUplus Solo 2


Open PLi 3, 4 en VTi 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...