Ga naar inhoud


Hoe weet ik of ik een originele VU solo 4 K heb gekocht of een kloon.


rain1952

Aanbevolen berichten

Goedenavond ik heb vanmiddag een nieuwe VU solo 4 K gekocht .

En vanmiddag op internet gekeken , en daar kwam ik 2 verschillende versies tegen .

Dus normaal achter het klepje aan de voorzijde de kaartjes in moet doen , de USB stick aan de boven zijde zit , en 1waar je aan de zijkant naast de kaartjes zoals nu bij mijn VU duo.

Wat klopt er nu niet heb ik een kloon gekocht of is het normaal dat je tegen woordig de USB stick boven de kaartjes waar een US B aansluiting zit? Pas ik heb de VU solo 4 K bij een webshop gekocht die 2 zaken in Nederland heeft ! ! ! Zouden die daar mee sjoemelen ?

 

Gr rain 1952,

Link naar reactie
Delen op andere sites


De mijne van een bekende firma, die veel te verliezen heeft bij gesjoemel, heeft de USB-aansluiting erboven zitten. Als jij dat ook hebt zal het wel snor zitten.

Tenzij je na het installeren van de software een groen scherm krijgt of een rood lampje of zo en verder niets meer.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn USB aansluiting zit ook boven de kaarten achter het klepje en ik weet zeker dat die van mij origineel is.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké jongens hartelijkdank voor jullie snelle reactie !

En alles is het zelfde gebleven met het flachen van een VuDuo ?

Bootloader op een USB stick zetten.

Dan de USB stick aan de voorzijde ( bovenin ) er in doen schakelaar aan de achterzijde uit zetten , en weer aan zetten tot dat hij klaar is dat duurt bij de bootloader maar een paar seconden ,dan de USB stick verwijderen.

De inmage op zoeken welke je er in wilt hebben , USB stick weer in het USB slot steken , Schakelaar aan de achterzijde uit en weer aan als het goed is begint hij te lopen ,als hij zegt remove USB stick , USB stick verwijderen en schakelaar aan de achter zijde uit en weer aan zetten.

En dan de normale proceduren als bij de VuDuo .

Nu heb ik nog 1vraag ik heb ook een 4K TV wat voor getal moet ik invullen ,omdat ik ook een 4 K tv heb? 720 P 1080 P of hoger wie weet dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draai VTI en bij audio en video instellingen kies ik voor 2160p.

De Vu solo 4K heeft geen bootloader nodig, wat betreft het flashen zit je goed dus USB met de image erin dan schakelaar uit aan de achterzijde.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag stellen als U al gekocht heeft is DOM.

De zekerheid zoeken en krijgen vooraf aan de aankoop is SLIM.

 

maar ik stel U dan toch maar gerust, de VU+ SOLO4K is nog, NOG niet geclooned door de receiver-maffia in het verre Oosten.

 

en het flashen is in de tutorial van Juergen (als sticky aan dit subforum) beschreven.

Carolina Carol Bela

Rosalia De Souza

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...