Ga naar inhoud


progammas verwijderen


1pm

Aanbevolen berichten

Ik heb hier 2 progammas eraf gegooit via de cfg van win 7 maar wat gebeurt nu als ik de pc opstart springen de schermen op of ik deze progammas wil installeren dan dit is Shenzen Yi xing en wondershare software !

 

hoe krijg je dit weg nu ?

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou met ccleaner gaat 1pm het niet redden hoor. Da's een mooi hoopje bagger op je pc. Let ook even op of je browser niet gekaapt is.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zeg wat een antwoorden als jullie niet beter weten antwoordt dan niet na lang zoeken is het gelukt hoor en wel via het volgende te doen :

Gebruik deze tool en je pc wordt weer helemaal clean dan Farbar Recovery Scan Tool

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zeg wat een antwoorden als jullie niet beter weten antwoordt dan niet

 

Ik denk dat wij heel goed weten wat er aan de hand is. Je hebt duidelijk malware opgelopen. Het is nog maar de vraag of je met slechts 1 tooltje van je probleem af bent. Ik heb het zelf 1 keer meegemaakt. Mijn PC stond vol malware en downloaders. Vergeet er 1 te verwijderen en 10 minuten later heb je ze weer allemaal. De oplossing van Tonski was het enige wat echt hielp.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet gezegd dat je het niet schoon zou kunnen krijgen, ik heb enkel aangegeven dat je moest gaan scannen en daar kun je verschillende programmas voor gebruiken.

 

Ik hoop voor je dat het nu echt allemaal schoon is want sommige malware is zo´n troep dat het gewoon niet meer weg te krijgen valt en is de enige juiste optie je hardeschijf formateren en Windows er opnieuw op te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat snap ik maar alleen deze tool draaie zo werkt t niet hoor er komt een hele procedure om de hoek kjike wat je moet doen .

Voer je dit uit is echt alles schoon op je pc

 

Er zijn meer van dit soort tooltjes die iets soortgelijks doen. Maar zelfs als je de dump goed weet te interpreteren, en je hebt de kennis en middelen om de gedetecteerde malware te verwijderen dan heb je nog steeds geen 100% garantie dat je PC echt schoon is. Dit om de simpele reden dat deze tooltjes altijd achter de feiten aanhollen.

 

Het kan dus geen kwaad om jouw tool voor de zekerheid iedere week te draaien om te bewaken dat er echt geen nieuwe malware bijkomt.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...