Ga naar inhoud


Videoland app e.o Netflix app gebruiken op MiniX


Debuurvrouw

Aanbevolen berichten

Goedendag,

 

Momenteel ben ik mij aan het oriënteren welke streamsite ik wil gaan gebruiken voor mijn series of films.

 

Nu krijg je gratis 48 uur toegang bij Videoland bij aankoop van diverse producten.

 

Maar voor ik de code activeer zou ik wel graag willen weten of de Videoland app compatible is op mijn MiniX androidbox?

 

Tevens wil ik dit ook graag weten voor de Netflix app mocht ik Videoland nu niets vinden!

 

Ik stream nu via "grijze" addons maar wil graag zonder dat ik mij iedere keer loop te ergeren aan mijn vriendin dat er b.v geen nederlandse ondertiteling aanwezig is of dat de link verbroken wordt ongestoord naar films en series kunnen kijken.

 

Alvast bedankt.

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites


Minix is geen Nederlands ondersteund product en of een Videoland app er op draait is dus niet zo maar te bevestigen.

Hier ben je afhankelijk van een Minix gebruiker die dat al heeft getest.

 

voor Netflix is dat natuurlijk veel eenvoudiger, maar dat draait ook op elke doodnormale smarttv (zonder minix player)

bij minixforum.com vindt je ook specifiek voor jouw type informatie en apk's / app's

 

Nederlandse ondertitels krijg je enkel bij een Nederland, vlaams abonnement van netflix.

ik heb een maand getest in Nederland en had Nederlandstalige ondertitels

ik heb een maand getest in Duitsland en heb enkel Duitse ondertitels

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Minix is geen Nederlands ondersteund product en of een Videoland app er op draait is dus niet zo maar te bevestigen.

Hier ben je afhankelijk van een Minix gebruiker die dat al heeft getest.

 

voor Netflix is dat natuurlijk veel eenvoudiger, maar dat draait ook op elke doodnormale smarttv (zonder minix player)

bij minixforum.com vindt je ook specifiek voor jouw type informatie en apk's / app's

 

Nederlandse ondertitels krijg je enkel bij een Nederland, vlaams abonnement van netflix.

ik heb een maand getest in Nederland en had Nederlandstalige ondertitels

ik heb een maand getest in Duitsland en heb enkel Duitse ondertitels

Dank je Tonskidutch,

 

De app's zijn gewoon te downloaden dat is niet het probleem..

Ik wil weten dat ze ook draaien zonder bluescreens..!

 

B.v de Exodus app uit de Enigma2 applicatie download geeft op mijn GBlue ontvangers ook crashes..daarom heb ik een MiniX gekocht.

 

Een smart tv bezit ik niet en zal ik ook nooit kopen.

 

Als je bv de Film1 applicatie wil draaien op een MiniX gaat ook niet terwijl ze verkondigen dat dit op een tablet zo moeten werken...de software van de MiniX geeft ook aan tablet.

 

Ik had gehoopt dat er een mede sat4aller toevallig ook ervaring had met een android box / stick

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites

"ik heb een maand getest in Duitsland en heb enkel Duitse ondertitels"

 

Aha, dus ze kunnen het wel! Tijdens mijn vakantie was het Startrek weekend. Het was niet te pruimen dat nagesynchroniseerde gebrabbel.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik

 

"ik heb een maand getest in Duitsland en heb enkel Duitse ondertitels"

Aha, dus ze kunnen het wel! Tijdens mijn vakantie was het Startrek weekend. Het was niet te pruimen dat nagesynchroniseerde gebrabbel.

geloof dat jij me verkeerd interpreteerde...?

 

bij Netflix kun je films zien indien je ook een abonnement of proefabonnement hebt met ORIGINELE Taal en of met Duitse Subtitels

dat staat aangegeven bij die films en series die je per Netflix kunt selecteren!

 

Nederlandse Subtitels kan de Duitse Netflix abonnement houder niet kiezen

 

het Startrek weekend, dat was op satelliet TV <> TELE5 met Duitstalige nasynchronisatie

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels de videoland app geïnstalleerd en een proefabonnement genomen voor 2 weken.

De app draait zonder problemen op mijn MiniX.

 

Om Netflix te proberen wacht ik even op de nieuwe Google Chromecast met ethernet mogelijkheid.

 

Ik ben in ieder geval alweer blij dat mijn vriendin nu ongestoord series en films kan kijken.

 

Gr.Debuurvrouw

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

 

Nederlandse ondertitels krijg je enkel bij een Nederland, vlaams abonnement van netflix.

ik heb een maand getest in Nederland en had Nederlandstalige ondertitels

ik heb een maand getest in Duitsland en heb enkel Duitse ondertitels

 

Ondertitels zijn niet afhankelijk van land waar je je abonnement heeft afgesloten maar van het ip adres waarmee je naar netflix kijkt.

Woon in Brazilie en heb dus hier een abonnement afgesloten, met een Nederlandse VPN heb ik keurig de Nederlandse netflix.

Zonder VPN uiteraard het Braziliaanse aanbod

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelende belemmering, woon je als Nederlander in Duitsland met Duits ip adres en Duits Netflex abonnement,  kan je geen Nederlandse ondertiteling- of taal krijgen, desnoods de Engelse dan. Moet toch niet gekker worden. Zijn de menu's dan ook in het Duits.

aangepast door peper

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste peper,

als je alle services van de duitse kabelaar wilt op je smarttv zet je natuurlijk de Landinstelling op Duitsland

vanaf dat moment zijn natuurlijk alle menu's in het duits!

 

zet je die Landinstelling op Nederlands ontvang ik niet de hele service van de mediathek en uitzending gemist (voor duitse zenders)

Nederlandse zenders ontvang ik niet op kabeltv en waarom ook?

 

het gaat over netflix en de regio beperkingen

 

borsjea kan ook enkel met VPN zijn Nederlandse netflix zien

 

ik zou wel eens willen weten welke ervaringen Debuurvrouw gemaakt heeft met zijn players?

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vervelende belemmering, woon je als Nederlander in Duitsland met Duits ip adres en Duits Netflex abonnement,  kan je geen Nederlandse ondertiteling- of taal krijgen, desnoods de Engelse dan. Moet toch niet gekker worden. Zijn de menu's dan ook in het Duits.

Wanneer je als Nederlander in Duitsland woont, zal Duits je 1e taal moeten zijn.

Blijf anders in Nederland wonen!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...