Ga naar inhoud


Bluetooth keyboard aansluiten


time2party

Aanbevolen berichten

Ik zou graag op mijn Gigablue HD Quad Plus een Logitech Dinovo Edge toetsenbord aansluiten via bluetooth.

heb openmips 5.3 staan en de bluetooth manager geïnstalleerd.

na het plaatsen van een usb bluetooth stick toestel terug opgestart.

ik kan nu onder bluetooth manager verbinden met keyboard en deze heeft ook aan verbonden.

maar helaas kan ik niets doen, niet typen of geluid wijzigen.

bij invoer apparaten staat enkel de afstandsbediening.

moet ik nog iets installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ha we gaan gelijk op. Ik heb gisteren een Logitech K400 Plus aangeschaft. Die werkte direct, behalve de touchpad, die doet het vreemd genoeg niet in de browser, de muisknoppen wel. Maar de 400 is dan ook geen bluetooth toetsenbord. Wireless 2.4G keyboards werken alsof het bedraad usb is die doen het altijd. Maar hoe de functietoetsen in te stellen moet ik ook nog uitzoeken.

Nu hebben ze van Gigablue zelf ook een remote met keyboard en touchpad, die zal het ongetwijfeld wel probleemloos doen, maar ik vind het nogal kleine toetsjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha we gaan gelijk op. Ik heb gisteren een Logitech K400 Plus aangeschaft. Die werkte direct, behalve de touchpad, die doet het vreemd genoeg niet in de browser, de muisknoppen wel. Maar de 400 is dan ook geen bluetooth toetsenbord. Wireless 2.4G keyboards werken alsof het bedraad usb is die doen het altijd. Maar hoe de functietoetsen in te stellen moet ik ook nog uitzoeken.

Nu hebben ze van Gigablue zelf ook een remote met keyboard en touchpad, die zal het ongetwijfeld wel probleemloos doen, maar ik vind het nogal kleine toetsjes.

 

Ja klopt, maar deze remote werkt wel perfect en persoonlijk ben ik van mening dat de remote ook beter is. 2e voordeel is dat deze oplaadbaar is.

  • Like 1

Druk aan het hobbyen met de gigablue en een triax 110 multifeed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...