Ga naar inhoud


gigablue quad plus ontvanger probleem met opnames


digitaal kijker

Aanbevolen berichten

heb een quad plus ontvanger met 2 sattuners in,ook 2 kabels lopen met diseq en lnbs op dat werken tot ik opnames doe dan begint die raar te doen.

op ene tuner word de opname gedaan,tot daar gaat alles goed,wil ik iets anders kijken van een andere positie of zender dan gaat die naar de 2de tuner maar dan komt er geen beeld op van de gecodeerde zender,opname word perfect opgenomen maar kan geen andere zender kijken.

heb openatv laatste versie (dacht dat het al 5 is) en Cccam 2.2.1 als cam.

heb de tuners op auto staan voor opname en tunerkeuze.

maar 2 opnames lukken dus niet.

weet iemand wat dit kan zijn,

heb er 4 tuners inzitten waarvan 2 sat en 2 kabel/dvb-t

hoop op een oplossing want zo is het niet leuk werken,

met mijn dreambox8000 nooit problemen gehad met die opstelling van de satkabels en diseq 1.1 met de lnbs.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


CCCam 2.2.1 doet geen multicast op sommige machines. Gek genoeg heeft hij het op de DM8000 met 4 tuners altijd goed gedaan. Maar veel nieuwere machines willen CCCam 2.3.0 of liever nog OSCam (als je niet met een prio bestand in de weer wil gaan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah ok,weer iets bijgeleerd,gaan we vanavond eens proberen met ccam2.3.0,had die ook geinstalleerd maar 2.2.1 opgezet omdat die beste werkt voor de viacces zenders (heb ook tntsat) omdat die niet crasht.

wou al een andere kopen :P

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net de cccam aangepast en prio file ingezet voor de viacces laag te blokkeren maar die crasht nog steeds als ik bv van film1 opneem en zap naar nickelodeon,

Mis dus nog iets om die andere zenders enkel op seca te laten werken.

Word dus opzoeken welke caids nog voor problemen zorgen

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...