Ga naar inhoud


Netwerkkaart in excel


Gast catw

Aanbevolen berichten

Voor de liefhebbers heb ik hier een netwerkkaart  in excel  zo kan je alles gemakkelijk en overzichtelijk bijwerken.

 

Voorheen had ik het gewoon in een kladblok file, welke ik nu ook nog wel uitprint om veranderingen op te noteren dus ook een echt kladblok is waarmee ik de gegevens weer in de excel netwerkkaart verwerk.

 

Het moest even "ingepakt" worden omdat er geen *.xls bestand toegevoegd mag worden.

networkcard .rar

post-51681-0-73890100-1478274140_thumb.png

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat gebruik ik gewoon en volgens mij zijn er wel meer mensen die het kunnen gebruiken.

Hier even een overzichtje van de MAC adressen in mijn netwerkje, en dan staat de koelkast er nog niet eens tussen. Maar ik heb een ietsje groter netwerk dan in het gemiddelde huishouden aanwezig is.

 

post-51681-0-55348400-1478345303_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan mij het nut er ook wel van inzien... op mijn werk gebruiken we dat in het heel groot. Maar ook als je thuis flink wat netwerk aansluitingen hebt is dat best handig voor MAC gebaseerde filtering bijvoorbeeld...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Als die devices achter NAT zitten en het netwerk gewoon netjes dicht zit, is er niets aan de hand.

 

Aan die MAC adressen heb je als hacker niets.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...