Ga naar inhoud


bluetooth netwerk zien, ontdekken


Ga naar oplossing Opgelost door katwezel,

Aanbevolen berichten


Hmm, ik hoop dat ik de vraag goed begrijp.

 

Jij hebt als Bluetooth gebruiker de mogelijkheid om dit op een Bluetooth apparaat in te stellen.

Afhankelijk van welk apparaat staat de optie dat anderen jouw Bluetooth apparaat kunnen zien op uit en zien alleen de onderling gekoppelde apparaten elkaar.

Zet je die optie aan dan kan ieder ander jouw Bluetooth apparaat zien mits het toestel aanstaat.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoeld dus dat jij de anderen wil zien , kan eenvoudig google bluetooth scanner diverse app,s te vinden

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gebeurt toch al vanzelf? Zet je Bluetooth aan en je krijgt een lijst met zichtbare Bluetooth apparaten.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

De zichtbare wel , voor de onzichtbare heb je een extra toeltje nodig

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jürgen, en andere geinteresseerden

 

het is inzake de idee nieuwe bleutooth speakers aan te schaffen

die zouden kunnen worden gestoord door derden en dat zou erg jammer zijn gezien de investering

dus om te zien op voorhand / vooraf, of er bleutooth apparaaten zijn in de nabijheid...

snappie

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zullen niet gestoord worden omdat ze een uniek adres hebben net zoals je pc mac adres

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zichtbare wel , voor de onzichtbare heb je een extra toeltje nodig

Als ik het goed begrijp, kan je met een tooltje toch bleutooth zien, als die in je gsm verborgen staat?

Eigenlijk wel te geloven, het zijn zendsignalen.

Maar kan iemand met dergelijk tooltje dan ook inbreken, of heeft hij enkel de zichtbare en onzichtbare bleutooth signalen aan?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jürgen, en andere geinteresseerden

 

het is inzake de idee nieuwe bleutooth speakers aan te schaffen

die zouden kunnen worden gestoord door derden en dat zou erg jammer zijn gezien de investering

dus om te zien op voorhand / vooraf, of er bleutooth apparaaten zijn in de nabijheid...

snappie

Laat eens The Shadows Kon-Tiki over die dingen afspelen dan ga je denk ik vliegensvlug naar kabels toe.

Anders even Vangelis DVD zien te krijgen en die beluisteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, daar kunnen mijn aftandse Kef speakers, Caprice (dacht uit 1973 of zo), en Rferece model 104/2 uit 1984 beslist niet aan tippen.

Maar die krengen gaan nooit kapot en geven goed geluid dus iets nieuws kopen is natuurlijk ook niet van toepassing, ik zit tenslotte ook aan een tafel van 500 jaar oud te eten en dat is ook geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zullen niet gestoord worden omdat ze een uniek adres hebben net zoals je pc mac adres

euh, bluetooth gebruikt een beperkt stukje waarin alle bluetooth devices lopen te schreeuwen. Net als met wifi kun je dan best last hebben van andere bluetooth devices die dezelfde frequenties gebruiken.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...