Ga naar inhoud


technisat digit isio s2 en tv vlaanderen


alain28

Aanbevolen berichten

hallo iedereen , ben nieuw op de forum dus groetjes iedereen , wij hebben al heel lang een schotel en kijken vooral de zenders waar je geen abo voor nodig heeft , nu zou ik eventueel willen overstappen naar TVV alleen weet niet of mijn ontvanger geschikt voor is .

ik heb het probeert uitleg te krijgen bij de klantendienst van TVV maar na lang wachten krijg ik eindelijk antwoordt maar de link dat ze doorsturen van hun erkende toestellen staat Technisat  niet tussen en eerlijk gezegd ik heb ze maar een paar maanden en ze was niet goedkoop dus aan de kant zetten is geen optie , dus is er iemand op de forum die ook zo een toestel heeft ?? en ook kijk naar TVV ? heb geprobeerd via een kennis de TVV kaart in te steken maar hij erken het niet en ik ken niemand die zo  ci+module heeft ??

Link naar reactie
Delen op andere sites


Om naar de Nederlandse en Vlaamse zenders te kunnen kijken, hebben we niets aan de interne kaartlezers van de TechniCorder. Gebruik van een CI-module is dus noodzakelijk. Alle in Nederland gebruikte modules werken goed tot zeer goed. Positieve uitspringer is de nieuwe CI-module van CanalDigitaal, die in onze test het beste functioneert. Het kijken naar betaalzender FOX Sports International HD via CanalDigitaal verloopt dus zonder problemen.

 

 

bron totaal tv

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees op de site van een bekende Nederlandse antennebouwer die de Technisat Digit ISIO S2 verkoopt, dat die prima wekt voor CanalDigitaal en TV Vlaanderen met de witte CI-module maar ook met de nieuwe CI+ module met ingebouwde chip.
 

post-60869-0-70162900-1480712418.jpg

post-60869-0-87063400-1480712439.jpg

post-60869-0-83715000-1480713089_thumb.png

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

a ha , bedankt voor de info , we staan al een beetje verder ...... nu canaldigital en tv Vlaanderen werken toch op het zelfde systeem dacht ik  , nu das al goed nieuws dat het toch zou kunnen werken , hopelijk is er iemand die een  Technisat  heeft en met zo een module werkt , nu die modules die ze bij tv vlaanderen verkopen zijn dat niet de zelfde als jullie voorstellen ??  

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag alain28

 

ik heb een technisat digit iso stc en met deze heb ik volgende modules getest :  unicam deltacam twin  met daarin een tv vlaanderen smartcard en cam 701  tv vlaanderen gekregen voor een test van dealer Hans.  Beide werken in de technisat en hetgeen ik speciaal  voor heb op gelet is dat de opnames  overdraagbaar waren op de pc en te openen met vlc player.

 

Indien de +  geactiveerd zou worden kan het met de cam 701  voorkomen dat de opnames niet meer overdraagbaar zijn. Volgens mij is de ci poort van de technisat een ci+  waardoor het zeker is dat in de toekomst de nieuwe cam 701 daarmee blijft werken. Als vervanger voor mijn oude technomate 6900 combo non super is deze technisat een keuze geweest waarvan ik (nu een jaar in gebruik ) geen enkel negatieve ervaring kan vertellen. ik gebruik mediaport om met het toestel te kunnen communiceren. De digit iso stc doet het ook met de telenet ci module , waardoor het mogelijk is van dvb-s  naar dvb-c over te stappen (van provider dus te wisselen ) zonder de ontvanger te moeten wisselen.

 

groeten Hereberie1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...