Ga naar inhoud


verplicht oscam te nemen?


chez

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe vu+ uno 4K en wilde de ouderwetse cccam installeren, sorry ik ben lui, makkelijk etc. en gewoon geen zin in oscam installeren.

maar die is niet beschikbaar onder de plugins moet ik nu toch over naar oscam?

VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja zo simpel is het nu oscam voor de 4k ontvanger 

dus kom maar uit je luie .... he 

  • Like 1

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Altijd maar naar de bekende weg vragen? als je goed had gelezen wist je dat de nieuwe 4k ontvangers van VU+(en andere merken) allemaal een ARMV7 processor  hebben en die draaien niet op CCcam,maar op Oscam.

 

Staat ook op hier en op veel forum's beschreven,ow je bent lui he!! (maakt niet uit)

 

CCcam is op sterven na dood(als die al niet dood is),Oscam  werkt lekker,oscambutler  downloaden  via de feed  en het werkt gelijk.

aangepast door usefullaliman

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Als je goed had gelezen wist je dat de nieuwe 4k ontvangers van VU+(en andere merken) allemaal een ARMV7 processor  hebben en die draaien niet op CCcam,maar op Oscam.

 

En dat heeft er alles mee te maken dat de ondersteuning van CCCAM alweer enige tijd geleden is gestaakt.

Reden temeer om over te schakelen op OSCAM.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Juridische problemen misschien?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zullen dan net zo'n juridische problemen hebben als oscam kortom dat is onzin.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij maak je niet gek, ik ga me wel in oscam verdiepen, er is genoeg studie materiaal voorradig,

Iedereen bedankt weer en alvast een gelukkig nieuw jaar !

VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...