Ga naar inhoud


Worldsim data kaart wil niet meer connecteren


Aanbevolen berichten

Hi,

Ik heb een worldsim datakaart die ik onlangs heb opgeladen.

Nu kan ik via een wifi router of via een usb data stick geen verbinding meer maken.

Ik laat roaming toe, en ik vul als apn mobiledata.

Heeft iemand dergelijke kaart en een oplossing voor mij? Op de site van worldsim, vind ik ook niks terug.

Zowel de wifi router als de data stick geeft netjes proximus en roaming aan. Maar verbinden gaat niet.

Alvast bedankt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er zijn weinig problemen mee volgens de gegevens die op internet te vinden zijn maar lukt het ook niet met de gegevens die hier onder staan? Wie weet kom je er wat verder mee.

 

 

post-51681-0-49080300-1486555813_thumb.png

post-51681-0-70104500-1486555841_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die apn gaat ook niet. Morgen eens bellen naar nederland. Hopelijk spreken ze nederlands.

Alvast bedankt voor de hulp.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...