Ga naar inhoud


Eindelijk! De Nederlandse commerciele zenders nu ook in Belgie te ontvangen!


Gast satellitetv

Aanbevolen berichten

Gast satellitetv

Bedankt allemaal. Ik ga het volgende doen:

 

* Ik gebruik Tv Vlaanderen zoals ervoor dus rechtstreeks cam module &  smartcard in de tv achteraan

* Voor Canal Digitaal koop ik een aparte ontvanger en sluit ik aan op de hdmi aansluiting van de tv

 

Een toestel met 2 common interface ingangen is inderdaad wel leuk...maar heb ik helaas niet:)   (heb een samsung smart tv HD)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan moet je wel de Canaldigitaal kaart uit het CI module slopen waar die vast ingebouwd zit.

Daarnaast nog de gok of je tv ermee om kan gaan.

 

 

Je kunt misschien ook de CI-module van Xsarius gebruiken maar dan moet je wel één van de twee smartcards kapot knippen.

Zoek maar eens op Google met: Xsarius MX1TC totaal tv

 

 

Dat gaat niet werken. De gebruikte versie van Viaccess is niet compatibel met de Viaccess CI modules die op de markt zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Goed te weten, spaart weer een hoop frustratie.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom kan een Belg wel een abonnement afsluiten op Canaal Digitaal en een Nederlander niet op TVV dat zijn toch dezelfde eigenaren?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kan het perfect in andere richting.

 

Via https://www.tv-vlaanderen.be/digitale-tv/abonnement/ kan je kiezen welke soort abo je wil; en wat je precies wil aanschaffen.

Wanneer je naar de checkout gaat, kan je je land kiezen. Nederland staat er ook keurig bij.

 

Had je daar al eens gekeken en geprobeerd?

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satellitetv

Hey

 

Heb net gekeken maar ben al klant sedert 2006 bij Tv Vlaanderen. Heb ook geen nieuwe gegevens op je link ingegeven, wil geen 2 keer gaan betalen:). Ik heb nog geen keuze gemaakt... wat mij het eenvoudigste lijkt is een aparte ontvanger van 139 euro kopen van Canal Digitaal en een abonnement van 19,90 euro/maand. OF een tv met 2 cardslots.

 

Nu de Tv grenzen zijn opengebroken: waarom de klant geen abonnement laten nemen met 1 provider? Zowel Tv Vlaanderen als canal digitaal zouden de klanten beiden pakketten moeten kunnen nemen (Vlaamse en Nederlandse zenders)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn antwoord in #20 was eigenlijk voor @stevie-v.

 

Een aparte ontvanger is inderdaad het makkelijkste.

Aangezien je al een TVV abo hebt (met een gewone card), kan je je beperken tot een ontvanger die één CI slot heeft en daar dan je nieuwe CDS CI module in steken. En zo zijn er wel veel (en vaak betere dan die van M7 groep).

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...