Ga naar inhoud


Parkeerboete alkmaar.


kaelem

Aanbevolen berichten

De ticket leg je gewoon zichtbaar voor het raam. Die moeten ze toch draaien want hoe wil je anders je parkeerkosten declareren?

 

Gewoon een betaalpas van de zaak, geen gezeur met declaraties en zo weten ze op de zaak ook meteen hoelang je bij een bepaalde klant bent geweest, is de werkbon al half ingevuld en staat het parkeergeld er al bij zodra je een klus afmeld.

 

Maar ik zit er niet op te wachten om weer te moeten bellen om je boete ongedaan zien te krijgen.

 

suc6

 

Gerrit

  • Like 4

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Gisteren een brief gehad nav mijn klacht.

Hoef pas te betalen als ze een oordeel geveld hebben.

We gaan het zien.

aangepast door kaelem

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja das een goeie.

 

Deze brief is automatisch aangemaakt en derhalve niet ondertekend.

 

Dat zegt genoeg..........!

aangepast door kaelem

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zorg dat je een dossier hebt met je afboeking en terug storting, voor wanneer je op de koffie mag komen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zorg dat je een dossier hebt met je afboeking en terug storting, voor wanneer je op de koffie mag komen.

Die heb ik hoor,op mijn telefoon direct een screenshot gemaakt en opgeslagen.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

@all

 

Het wonder is geschied,mijn parkeerboete is ingetrokken hahahaha nooit verwacht maar toch.

post-31292-167309_thumb.jpg

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

(Sarcasme aan)

Nou, nou en alleen voor deze ene keer hoor, de volgende keer goed opletten. Foei!

(Sarcasme uit)

  • Like 1

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ze het schrijven doen ze het voorkomen dat je enorm geboft hebt en per God´s gratie in je handen mag wrijven.

En nog 10 weesgegroetjes en onze vaders moet bidden om weer bij te komen van je geluk.

 

Alsof je een klein kind bent.

aangepast door Drs. IJzerbout
  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ze het schrijven doen ze het voorkomen dat je enorm geboft hebt en per God´s gratie in je handen mag wrijven.

En nog 10 weesgegroetjes en onze vaders moet bidden om weer bij te komen van je geluk.

 

Alsof je een klein kind bent.

 

Precies, dat bedoelde ik ook.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik jou was zou ik zeker in bezwaar gaan.

...

Onder de boete kun je wel uitkomen.

 

Ruim drie maanden later succes voor de kosten van een postzegel.

Gefeliciteerd.

  • Like 1
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...