Ga naar inhoud


Parkeerboete alkmaar.


kaelem

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Met een eervolle vermelding als werknemer van de maand voor het tonen van initiatief tot het verhogen van de inkomsten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een goede gemachtigde zal aan dit aspect gepaste aandacht besteden, maak je geen zorgen.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een bezwaarschrift indienen is totaal zinloos. 

Je betaalt, bedrag wordt afgeschreven, en vergeet het bonnetje eruit te halen.

Er zijn 2 dingen mogelijk:

 

1.  Je wordt niet gecontroleerd, je komt terug bij je auto, geen boete.     Dus je hebt gratis geparkeerd !!!!

2.  Je wordt wel gecontroleerd, en je krijgt een naheffing, boete.   Je maakt bezwaar, blah blah blah, eits over wel betaald, vergeten bonnetje eruit gehaald etc.

     je wordt in het gelijk gesteld, en de naheffing, boete wordt kwijtgescholden.     Waarschijnlijk moet je wel het parkeergeld betalen, maar geen boete.

 

Zoals je zelf ziet, kost het je hooguit het parkeergeld.

Als iedereen dat nu doet: je wordt niet gecontroleerd, parkeren gratis, wel gecontroleerd, jammer dan misgegokt, en alsnog het parkeergeld betalen.

 

Jij hebt je niet aan de regels gehouden, dus je moet op de blaren zitten, helaas.

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hij heeft aantoonbaar handelingen verricht tot het kopen van een kaartje.

Alleen is er in dat proces wat mis gegaan en is het geld door de automaat weer terug gestort op de betaal regeling.

 

IK vind je reactie iets te kort door de bocht.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Als iedereen dat nu doet: je wordt niet gecontroleerd, parkeren gratis, wel gecontroleerd, jammer dan misgegokt, en alsnog het parkeergeld betalen.

 

Jij hebt je niet aan de regels gehouden, dus je moet op de blaren zitten, helaas.

Beetje kort door de bocht allemaal maar dat is jouw mening.

Ik ben geen wanbetaler en probeer me aan de regels te houden om dat ik een hekel heb aan boetes.

 

Daarom gok ik nooit maar betaal gewoon.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

@T90user, Zo beroerd zijn ze niet altijd hoor, ik kreeg een boete omdat ik zogenaamd niet voldoende parkeergeld had betaald of omdat ik te lang had gestaan, vul maar in. Wat bleek, ik had een verkeerd kenteken nummer opgegeven, 22-LX... in plaats van 21-TK..., meteen bezwaar gemaakt en binnen de termijn een melding ontvangen dat de boete was kwijtgescholden. Familie en vrienden hadden gewaarschuwd, vergeet het maar, daar kun je naar fluiten. Ik begrijp sommige reactie's maar met cynisme verpruts je veel plezier. 

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft ook helemaal geen (geldig) kenteken in te voeren, de gemeente Amsterdam heeft dat zelfs uitgevochten tot de Hoge Raad tegen iemand die dat uit privacy overwegingen niet had ingevuld maar de gemeente kreeg dus (3 maal) ongelijk.

Het gaat er om dat de parkeerheffing is voldaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amsterdam is niet Nederland al denken veel 020ers van wel, nog nooit in Rotterdam geparkeerd? Je kenteken invoeren is daar de enige manier om een parkeerplek te reserveren voor een bepaalde tijd. Doe je dat niet dan kun niet betalen en dus ook je auto niet parkeren zonder een boete te riskeren. De heffing zit in dit geval vast aan het ingevoerde kenteken. Wat in Amsterdam geldt of in Madurodam bijvoorbeeld, daar koop ik dus niets voor!

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n uitspraak van de Hoge Raad geldt ook in Rotterdam.

 

Een typefout is overigens zo gemaakt.

Ik vind die apparaten ondingen en kan mij er wel wat bij voorstellen dat iemand f*c*y*o69 invult.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

En denk je dat er ook maar iemand op zit te wachten dat je dan telkens weer je boete aan mag gaan vechten en bewijzen dat je toch wel betaald hebt?

 

Beter dat dan dat ze je aansmeren dat je auto er stond ttv de moord (ik noem maar wat)

Of dat je de auto van de zaak bewezen prive meer dan 500 km gebruikt.

Of wat doe je elke zondagmiddag in Mokum terwijl je in Rijssen woont.

 

De ticket leg je gewoon zichtbaar voor het raam. Die moeten ze toch draaien want hoe wil je anders je parkeerkosten declareren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Rotterdam rijden ze met een een auto rond die de kentekens vergelijkt met de parkeerplaats en de tijd die je gereserveerd hebt voor die plek. Er wordt realtime gelinkt, de rekening lag voor het raam, tijdens mijn telefonische reclamering kwam ik er pas achter dat er een controle-auto rijdt die het kenteken vergelijkt met het kenteken waar voor betaald is, die rekening wordt niet eens gezien!  Er is komt geen parkeerwachter meer aan te pas. Maar nog eens, de boete werd kwijtgescholden en dat is waar het mij om ging.

aangepast door waterpas
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is komt geen parkeerwachter meer aan te pas.

Zo is het toch niet afgesproken... die scan auto's signaleren auto's die mogelijk zonder geldig ticket geparkeerd staan en die worden dan vervolgens gecontroleerd worden door een parkeerwachter op een scootertje.

Maar die zal het wel prima vinden en lukraak wat intoetsen op die tablet van hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...