Ga naar inhoud


Sab Sky 5100 cisc welke WiFi usb


rinspanje

Aanbevolen berichten

Beste leden

 

Heb een tijdje geleden een Sab Sky 5100 cisc gekregen van mijn vrouw.

Het kan zijn dat ze mij een tijdje stil wilde hebben maar ik krijg er de zenuwen van. :angry:  

 

Ben nu al een paar dagen aan het zoeken welke WiFi usb ik moet hebben want de gewone usb stick van Sab wekrt niet.

Op internet nergens iets over te vinden ben al dagen aan het zoeken.

 

Kan iemand mij van dit probleempje en zorgen dat ik eindelijk WiFi op de receiver krijg?

 

Robby

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je deze SAB Mini USB Wifi Black (A804)

Te gebruiken voor onderstaande modellen:
SAB Sky 4700 FTA HD
SAB Sky 4800 mini
SAB Titan FTA SC
SAB Titan I 3606 HD
SAB Unix Solo HD
SAB Unix Triple HD

post-40340-0-57451200-1488285332.jpg

aangepast door satencom

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het mogelijk dat je in het Menu voor een bepaalde driver moet kiezen, Bijvoorbeeld RT 2870, RT3070 of RT 5370 of kan dat niet? 

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je antwoord

 

Ik kan alleen naar lokale netwerk en dan zie ik dhcp enz maar niets an wireless.

het vorige menu zie ik dit;

 

Lokale Netwerk instellen

Netwerk DDns Setting

WiFi Manager deze staat grijs

USB 3G Dongle deze staat grijs

Weerbericht

RSS Reader

YouTube

Google maps

Dailymotion

 

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het menu scherm is zo als in de handleiding dan denk ik dat er GEEN WIRELESS aanwezig is, Dus alleen met een LAN aansluiting internet mogelijk is.

 

SAB SKY.pdf

 

Volgens punt 5.3 in de handleiding moet het wel kunnen, probeer eens wat de wifi manager inhoud.

aangepast door satkijker

 

Van horen zeggen of zelf uitgeprobeerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je antwoord

 

Hij ziet de WiFi usb niet kan ook niets openen of zo.

Kan het zijn dat er een of ander verborgen menu in zit?

 

Heb net iemand een Nederlandse satelliet winkel uit Callosa aan de lijn gehad en hij zei dat hij wel iets had waarschijnlijk maar is net met verhuizen bezig dus alles zit nog ingepakt.

 

Hoop toch dat er een mogelijkheid is om dit aan de gang te krijgen via dit forum

 

Groeten

aangepast door rinspanje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal nu dan afwachten op die winkelier als hij zijn wifi sticks weer heeft gevonden rij ik er heen met de sab.

Zal in ieder geval hier nog laten weten hoe het is gegaan en welk usb wel werkt voor de volgende .

Voor nu heel veel dank voor het meedenken

 

Groeten

 

Robby

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

En heb je het ook al bij sabsatellite zelf nagevraagd?

http://www.sabsatellite.nl/nl/contact

 

Mij hebben ze ooit prima geholpen toen ik ze een mail stuurde met een vraag.

 

groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je antwoord sorry voor het late bericht.

 

Ja heb ze vorige week geschreven en antwoord gehad.

Ze schrijven dat voor deze ontvanger een nieuwe WiFi usb gaat uitkomen een deze dagen en die dan te bestellen was bij de leverancier.

 

Dus nog even een weekje of zo wachten en ik heb de Sab even terug in zijn doosje gedaan want hij is niet zo lekker om te gebruiken.

Als er meer nieuws van de usb is laat ik het hier gelijk weten welk type het is.

 

Fijne dag

 

Robby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...