Ga naar inhoud


Files van een oude harde schijf, paswoord beveiliging weghalen


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Cees, Dat is niet eens een gek idee.... Best best wel zo gek om dat te doen.

Ik laat je door onze company airplane wel afhalen en terug brengen.  :D :D  :D 

 

Ik ga er dit weekend weer mee aan de gang. Heb net de NAB achter de rug en deze week nauwelijks tijd gehad.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Company plane?

Ik geloof dat ik de bemanning ken! :D

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Welkom bij MBC Group.We hebben 2 Learjets. Die kunnen we boeken voor dringende gevallen.

Maar mijn HDD probleem lijkt me niet echt een dringend geval... :D :D

 

Dus ceesv...ik kan je wel een gratis voettocht naar Dubai aanbieden...?

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vroeger maakte ik regelmatig een tussenstop op weg naar het verre oosten, maar die tijd is voorbij.

Het zit er dus niet in, dat ik binnenkort zover die richting op ga.

De enige dienstreis die op korte termijn plaats moet vinden gaat maar tot halverwege, tot de grens van Europa en Azie.

 

Je zal dus iets anders moeten bedenken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

we leven in 2017 hoor. Teamviewer starten en pc overnemen en dan hoef je niet in het vliegtuig of dat hele eind te lopen :)

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Met hulp van een vriend die IT manager is bij een andere TV zender is het gelukt om de gewenste data van de oude HDD te redden.

Alles wat ik terug wilde hebben zoals mijn Outlook .pst backup files en documenten, muziek, video´s en foto´s staat nu op mijn nieuwe W10 notebook.

In eerste instantie heb ik zelf geprobeerd een andere laptop met de oude HDD te booten maar dat is niet gelukt. Waarschijnlijk is hierdoor ook data verloren gegaan of files beschadigd, want de data op de oude HDD moest eerst gered worden door een programma die het weer kon repareren.

Daarna inderdaad met behulp van Linux de files overgezet en IJzerbout is weer helemaal happy.

 

Nogmaals iedereen bedankt voor de goede hulp.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...