Ga naar inhoud


Sky uk sd zenders ook op zwart.


Aanbevolen berichten

Waar jij je beeld van krijgt van Sky uk is van de kabelboxen deze gaan ook aangepakt worden door Sky uk een vpn verhelpt daar helemaal niks aan dit even ter info.

ik krijg hier helemaal niks via iptv.

 

en hoe gaan ze dat dan volgens jou doen???

al die vpn er uithalen???

 

en halen ze er een uit de lucht dan komen er 2 bij.

en als eind gebruiker merk het geeneens.

 

dit balletje rond al jaren

 

is begonnen met videocrypt

VideoCrypt-signal.png

 

was trouwens wel een mooie codering maar dat terzijde.

 

het zal NOOIT stoppen.

en alles zal overstappen op ipstreaming en niemand zal dit kunnen stoppen.

 

de mensen die hier goed geld aan verdienen zullen alles in hun macht zetten om hun inkomsten veilig te stellen.

 

alles er nu al server zijn waar 3000 mensen op ip kijken. wordt dit echt de toekomst.

 

ik denk zelfs dat over 10 jaar bijna alles op iptv gaat is een veel goedkopere oplossing.

maar dit ook terzijde.

 

maar goed dat ze het proberen bij SKY UK.

maar dit is dweilen met de kraan open.

 

gr.

henk

aangepast door henkie73

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Waar heb jij het over wat heeft vpn ermee te maken, weet je wel waar je het over hebt?

Wat je doet is illegaal, die streams die worden afgetapt van kabelboxen en dat is mogelijk omdat daar de betreffende codering nog niet opzit.

Je weet totaal niet waar je over schrijft.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar heb jij het over wat heeft vpn ermee te maken, weet je wel waar je het over hebt?

Wat je doet is illegaal, die streams die worden afgetapt van kabelboxen en dat is mogelijk omdat daar de betreffende codering nog niet opzit.

Je weet totaal niet waar je over schrijft.

wat doe ik????

 

weet jij het wel waar over je het hebt?

maar ik ben blij dat jij zo kundig hebt.

 

blokkeren van een ip adres gaat ze echt niet lukken..

vooral als je de stream van uit UK naar een ander land via een VPN (mocht het nodig zijn) gaat en vanaf daar naar de klant gaat .

voor de engels wet kunnen ze er niks aandoen.

tenzij het betreffende land waar de stream heen gaat wil helpen.

 

maar dat is een lange weg. voor de wetgeving

 

 

een de codering aanpassen op de box heeft ook geen zin aangezien het signaal ongecodeerd uit de box komt.

en dat signaal wordt dan weer door gestreamd.

 

maar dit heeft niks meer te maken met het topic.

dus graag weer on-topic.

 

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij snapt het dus echt niet, signaal wat voorzien word van de nieuwe codering is niet meer af te tappen.

Waar heb jij het over met je vpn je weet dus echt niet waar je het over hebt.

 

En ja laten we weer ontopic gaan!

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij snapt het dus echt niet, signaal wat voorzien word van de nieuwe codering is niet meer af te tappen.

Waar heb jij het over met je vpn je weet dus echt niet waar je het over hebt.

 

En ja laten we weer ontopic gaan!

jij hebt gewonnen. ;)

 

we gaan het mee maken over 1 jaar of er nog iptv van SKY UK bestaand.

 

gr. henk

aangepast door henkie73

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geschreven dat Sky UK de kabelboxen ook wil voorzien van nieuwe codering.

Als ze dit doen is het over, waar denk jij dat de illigale iptv zijn iptv streams van aftapt?

 

Wat codering betreft daar zit geen vooruitgang in, kijk bijvoorbeeld eens naar BeIN voormalig Digiturk dat is al jareeeen zwart.

Satelliet word steeds minder interessant aangezien er steeds minder te bekijken is en steeds meer op zwart gaat.

 

Iptv heeft het gedeelte inderdaad overgenomen maar ook daar word ingegrepen.

Iedereen die zegt van het komt wel goed moeten mij dan eens uitleggen waarom tot op heden geen enkele codering gekraakt is?

We zijn jareeeen verder en veelbelovend ziet het er niet uit.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie weten allebei niet waar jullie het over hebben.  Het grote probleem met IPTV is dat bijna niemand deze streams zelf opzet en dus iedereen de streams doorverkoopt of door ruilt maar in werkelijk alles van 1 of een paar bronnen afkomstig is. Als je die bronnen aanpakt heeft niemand meer beeld, maar ook als er eentje storing is heeft iedereen die storing.

 

En ja op dit moment halen ze een aantal streams vanaf de kabel en als dat niet meer kan, gebruiken ze officiele skyuk boxen en daar heb je ook meteen het probleem van IPTV.  Je hebt dan voor elke zender die je streamt een officiele kaart met abo en officiele box nodig en apparatuur om de stream te bewerken (watermerk verwijderen) en in een internet stream om te zetten.  Als jij 200 zenders moet streamen is dit nogal een dure aangelegenheid dus zal men veel kijkers moeten hebben om dit te kunnen terug verdienen.

 

Als je kijkt hoe goedkoop sommige iptv streams worden aangeboden kun je zelf ook op je vingers uittellen dat deze doorruilen of doorverkopen en geen eigen bron hebben.  Een ander probleem is de bandbreedte die wordt gebruikt,  Er komen steeds meer sleepnetten over het internet te liggen dus IPTV valt meteen op en dus makkelijk op te sporen.  CS verkeer is niks en kun je met gemak versleutelen.

 

Als auteursrechten clubs of tv aanbieders een beetje hun best doen zijn al die grote iptv servers binnen een maandje op zwart. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onzin, en dat kan je ook nooit gezien hebben aangezien horizon niet eens een kaart heeft dus valt die kaart ook niet tesharen.

wie heeft het over sharen??????

 

ik heb alleen gezegd dat hij te kraken is.

verder niks.

die persoon heeft het heel aanbod en hij betaald er niet voor..

 

leer eerst begrijpelijk lezen voordat je reageert.

heb ik trouwens ook wel eens last van :D .

 

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

stevie-v schreef op 05 Jun 2017 - 11:36: stevie-v schreef op 05 Jun 2017 - 11:36:

Ik heb geschreven dat Sky UK de kabelboxen ook wil voorzien van nieuwe codering.

Als ze dit doen is het over, waar denk jij dat de illigale iptv zijn iptv streams van aftapt?

 

Wat codering betreft daar zit geen vooruitgang in, kijk bijvoorbeeld eens naar BeIN voormalig Digiturk dat is al jareeeen zwart.

Satelliet word steeds minder interessant aangezien er steeds minder te bekijken is en steeds meer op zwart gaat.

 

Iptv heeft het gedeelte inderdaad overgenomen maar ook daar word ingegrepen.

Iedereen die zegt van het komt wel goed moeten mij dan eens uitleggen waarom tot op heden geen enkele codering gekraakt is?

We zijn jareeeen verder en veelbelovend ziet het er niet uit.

 

Steve, dit is niet waar, bijna alle pakketten/coderingen zijn in private allang weer open.  Alleen is het lastiger om een systeem te kraken en gaat hier veel geld in om en is dit voor hobbyisten en kleine servers niet meer bereikbaar.

 

Enerzijds heeft men het er zelf naar gemaakt door continue te roepen dat paysharing zo slecht is maar niet begrijpen dat men mee profiteerde van techniek en het werk wat er door anderen wordt verricht.  De opensource linux boxen en softcams zijn niet voor de lol uitgevonden. 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind je het erg als ik er helemaal niks van geloof?

 

Waarom zouden grote payservers niet investeren in het kraken van de codering.

Hier hebben ze veel baat bij maar tot op heden is er geen enkele server die de kanalen aan kan bieden!

Hier gaan miljoenen in om dus geld is echt GEEN enkel probleem!

 

Kom maar eens met bewijs!

 

Wat betreft het gedeelte over iptv daar geloof ik ook helemaal niks van.

Grote servers doen er echt niet moeilijk over om voor elke zender een box aan te schaffen.

In het illegale circuit is dat een fluitje van een cent hier gaan miljoenen in om.

Wat betreft het doorverkopen van de streams daar geloof ik wel in.

Bandbreedte dat zie ik als een veel groter probleem.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft het gedeelte over iptv daar geloof ik ook helemaal niks van.

Grote servers doen er echt niet moeilijk over om voor elke zender een box aan te schaffen.

In het illegale circuit is dat een fluitje van een cent hier gaan miljoenen in om.

 

 

voor die mensen is dat wissel geld.

hier moet ik je wel gelijk ingeven.

 

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geld is echt geen enkel probleem aangezien grote payservers echt duizenden euro's per maand verdienen aan hun afnemers.

Neem maar van mij aan dat als het open zou zijn grote servers dit allang aan zouden bieden.

Geld is wel het laatste waar de problemen zitten.

 

Waarom zou iemand de codering kraken en verder geen stappen ondernemen?

Zoals je zelf al aangeeft is het een tijdrovende en dure bezigheid.

Dat geld kan hij of zij 100x terugverdienen door het aan te bieden aan bijvoorbeeld payservers.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zal vast veel geld om gaan in die branche maar dat zegt weinig over individuelen. En wie zegt dat iedereen over de kennis beschikt om alles zelf op te zetten of coderingen te kraken. De meeste die dit soort diensten grootschalig aanbieden zijn handelaartjes.

 

Wat je wel of niet gelooft moet je zelf weten maar Ik heb met eigen ogen gezien dat er het nodige open is maar ook een hoop van horen zeggen.    

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grote cardshare bedrijven zijn echt geen handelaartjes waar jij het over hebt.

Die investeren in hardware en mocht het open zijn, weten hun echt wel de weg te vinden naar de persoon die dat mogelijk heeft gemaakt.

 

Ik heb het niet over mannetjes op de zolderkamer met een server, er gaat heeeel veel geld in om.

Kennis is helemaal niet nodig met geld is alles te koop.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...