Jump to content

Recommended Posts

Posted

hallo

 

gisteravond kreeg ik wel de zenders te zien maar hij zij dat tie geen signaal kreeg, het signaal was er wel maar hij kon het blijkbaar niet vinden.

vanmorgen de receiver even apart genomen om eens te kijken wat er loos is maar nu wil hij helemaal niet meer opstarten.

als ik hem aanzet dan gaat meteen het lampje rood knipperen niks op het beeldscherm en ook niks te vinden op internet.

 

wie weet wat hier gebeurd?

 

het was mij ook al eens opgevallen als ik voorheen via mijn pc in de receiver keek dat het net leek of ik op een windows pc zat te kijken, heel anders als in de az box

 

  • Like 1

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Posted

Voedingsprobleem? Heb je in box al open gehad en gekeken naar bolle elco's?

Delta-FM


Vu+ Duo 4k SE & Gigablue Quad+
(Kathrein UFS910si & Humax IR-CI5400)

Posted

ja al naar gekeken niks te vinden ziet er allemaal goed uit , alles stof vrij geblazen stekkers allemaal los gehad en weer bevestigt zodat die contactjes ook allemaal weer goed zitten maar er veranderde niks.

 

het meest vreemde vond ik dat hij gistermiddag al begon met zeggen dat hij geen snr had een paar keer aan en uit en toen kon ik weer Formule 1 kijken s´avonds alleen nog maar de zenders maar geen snr  en nu op mijn bureau helemaal niks meer . als dit einde verhaal is is dit al mijn tweede gigablue in 4 jaar , dat is twee jaar per receiver das erg kort mijn azbox gaat al veel langer mee.

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Posted

Delta FM Bedankt dit bracht mij wel de oplossing, door mijn gedachte op de voeding te leggen kwam ik er achter dat de voeding nu te weinig stroom levert.

ik heb een andere voeding erop gezet en nu werkt hij weer. dus ik moet een nieuwe voeding kopen. de basis voeding is 12 volt 1500 mA nu zit er tijdelijk een op van 12volt  3 amp kan dit zonder schade aan te richten.?

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Posted

Dat de voeding meer kan leveren dan nodig is absoluut niet erg, de spanning moet gelijk zijn.

Delta-FM


Vu+ Duo 4k SE & Gigablue Quad+
(Kathrein UFS910si & Humax IR-CI5400)

Posted

oke bedankt

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...