Ga naar inhoud


HD QUAD PLus wil niet meer opstarten


cobes

Aanbevolen berichten

hallo

 

gisteravond kreeg ik wel de zenders te zien maar hij zij dat tie geen signaal kreeg, het signaal was er wel maar hij kon het blijkbaar niet vinden.

vanmorgen de receiver even apart genomen om eens te kijken wat er loos is maar nu wil hij helemaal niet meer opstarten.

als ik hem aanzet dan gaat meteen het lampje rood knipperen niks op het beeldscherm en ook niks te vinden op internet.

 

wie weet wat hier gebeurd?

 

het was mij ook al eens opgevallen als ik voorheen via mijn pc in de receiver keek dat het net leek of ik op een windows pc zat te kijken, heel anders als in de az box

 

  • Like 1

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja al naar gekeken niks te vinden ziet er allemaal goed uit , alles stof vrij geblazen stekkers allemaal los gehad en weer bevestigt zodat die contactjes ook allemaal weer goed zitten maar er veranderde niks.

 

het meest vreemde vond ik dat hij gistermiddag al begon met zeggen dat hij geen snr had een paar keer aan en uit en toen kon ik weer Formule 1 kijken s´avonds alleen nog maar de zenders maar geen snr  en nu op mijn bureau helemaal niks meer . als dit einde verhaal is is dit al mijn tweede gigablue in 4 jaar , dat is twee jaar per receiver das erg kort mijn azbox gaat al veel langer mee.

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Link naar reactie
Delen op andere sites

Delta FM Bedankt dit bracht mij wel de oplossing, door mijn gedachte op de voeding te leggen kwam ik er achter dat de voeding nu te weinig stroom levert.

ik heb een andere voeding erop gezet en nu werkt hij weer. dus ik moet een nieuwe voeding kopen. de basis voeding is 12 volt 1500 mA nu zit er tijdelijk een op van 12volt  3 amp kan dit zonder schade aan te richten.?

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...