Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
pieter532

ET8000 Schokkende beelden

Aanbevolen berichten

Op 7-9-2017 om 10:10 zei Tonskidutch:

gebruik eens het ethtool > klik > op de Receiver per telnet

dan zie je de waarden van de nic

in enkele gevallen zijn de waarden ook manueel instelbaar en kun je lost packages voorkomen

bij de netgear GS108 nog nooit problemen gehad met verschillende nic's

Hoi ik heb ethtool een paar keer opgestart.

Ik kan de waarden niet op juiste "waarde" schatten.

Ik heb met deze ethtool ook geprobeerd de interface van mijn ET8000 naar 100Mbps te krijgen. Maar dat lukte me niet.

Ik voerde dan de volgende commando's uit.

> ethtool -s eth0 autneg off

> ethtool -s eth0 speed 100

Het resultaat op de ET8000 kan ik me niet meer herinneren; deze zal ik z.s.m. posten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wil nog even wachten met OpenATV. Het is nu stabiel ... en ik ben ook automatiseerder van beroep maar thuis doe ik liever andere dingen .... bv streaming films kijken ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hieronder de output van de commando's en ik weet niet wat ik fout doe ...

root@et8000:~# ethtool -s eth0 autneg off
ethtool: bad command line argument(s)
For more information run ethtool -h

root@et8000:~# ethtool -s eth0 speed 100
Cannot advertise speed 100
Cannot set new settings: Invalid argument
  not setting speed

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Toch nog een reactie ... paar weken geleden een mail (inclusief meerder herinneringen) gestuurd naar Xtrend (op e-mail adres support@nextv.kr).

Zeer teleurstellend van Xtrend. Voor mij een reden om bij mijn volgende aankoop niet te kiezen voor een Xtrend.

E-mail adres verkregen via de site http://www.et-view.net/ (envelopje linksonder).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
54 minuten geleden zei pieter532:

Toch nog een reactie ... paar weken geleden een mail (inclusief meerder herinneringen) gestuurd naar Xtrend (op e-mail adres support@nextv.kr).

Zeer teleurstellend van Xtrend. Voor mij een reden om bij mijn volgende aankoop niet te kiezen voor een Xtrend.

E-mail adres verkregen via de site http://www.et-view.net/ (envelopje linksonder).

Ik denk niet dat dat je dit naar Korea moet sturen dan kun je wachten tot je een ons weegt, als je bij reparatie kijkt kom je ergens in Duitsland uit.

Für die Abwicklung von Reparaturen innerhalb der gesetzlichen Gewährleistungsfrist wenden Sie sich bitte an den Händler, bei dem Sie Ihr Xtrend gekauft haben.

Falls Sie Ihren Händler nicht erreich können, können Sie uns direkt kontaktieren. In diesem Fall, bitten wir Sie das Formula "RMA REQUEST FORM" auszufüllen und schicken Sie es an xtrendet@gmail.com. Die weitere Vorgehensweise wird p
er E-mail informiert.

Vielen Dank.

Mit freundlichen Grüße,

Xtrend

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Volgens info van een satellietwinkel is *****  ***** ***** **** *** ***

aangepast door ceesv
Bronvermelding ontbreekt, bericht gewist.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kan er niets over vinden, dit soort opmerkingen kunnen een firma schade berokkenen, daarom is de naam gewist tot er een bronvermelding bekend is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Tonskidutch:

Bron? of roddel

Ik denk roddel, volgens het pli team zit er een andere eigenaar bij Xtrend Duitsland, helaas neemt die het niet zo nauw met ondersteuning van oudere Xtrends zoals mijn ET8000.:crazy:

aangepast door Sjaak(k)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 18-9-2017 om 16:18 zei ceesv:

Ik kan er niets over vinden, dit soort opmerkingen kunnen een firma schade berokkenen, daarom is de naam gewist tot er een bronvermelding bekend is.

Bron is in een PM naar je gemaild. Info komt van een 'officieel xtrend benelux' dealer alwaar je het kunt verifiëren.

aangepast door Dimmie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben zo vrij geweest om de Duitse tekst te vertalen.

------

Neem voor reparaties binnen de wettelijke garantietermijn contact op met de dealer bij wie u uw Xtrend hebt gekocht. 

Als u uw dealer niet kunt bereiken, kunt u rechtstreeks contact met ons opnemen. Vul in dit geval de formule "RMA REQUEST FORM" in en stuur het naarxtrendet@gmail.com . De verdere procedure wordt 
per e-mail geïnformeerd.

Bedankt.

Vriendelijke groeten,

Xtrend

----

aangepast door pieter532

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sinds ik OpenPli 6 heb geinstalleerd zijn de schokkende beelden weggebleven. In mijn logbestanden zie ik overigens nog wel de onderstaande (fout)meldingen.

=> bcmgenet bcmgenet.1 eth1: link up, 1000 Mbps,

=> full duplex bcmgenet bcmgenet.1 eth1: link down

Verder wil ik de leverancier bedanken voor zijn reactie (volgende keer graag in het Nederlands).

En ik blijf het niet netjes vinden dat niet op mijn e-mail is gereageerd en als je mijn e-mail (goed) gelezen had dan is het antwoord niet een RMA request.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Pieter532,

dat is goed om te weten dat je het probleem kwijt bent!

middels OpenPli 6.0 voor je ET's

en die leverancier of importeur weet meestal niet wat er mis is met oude en/of alternatieve images

die gaat er meestal van uit dat je courante images gebruikt welke hij ook aanbeveelt

het kan nog net, schokkende beelden zijn anders >><< stotterende of hakkelige beelden had ik het genoemd

aangepast door Tonskidutch

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen