Ga naar inhoud


AUDIO / VIDEO AANSLUITING MUTANT HD51 4K


R@oul

Aanbevolen berichten

Mede satters,

 

Een vraag over de AUDIO / VIDEO aansluiting.

 

Op de Mutant HD51 4-K  met OPEN ATV  6.0 zit een kleine 3.5 mm Audio / Video plug.

Mijn vraag is hoe ik uit deze plug een VIDEO signaal kan krijgen, audio links en rechts werkt wel.

 

Bij voorbaat dank.

 

Gr, R@oul

 

Laat de vogels fluiten en probeer het zelf ook.
Lassen sie die Vögel zwitschern und versuchen sie es selbst auch.
Let the birds whistle their song and try to do it yourself.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat je deze kabel moet aanschaffen met audio links en rechts en video (geel)

Mini Jack 3.5 mm AV Kabel Adapter

 Afbeeldingsresultaat voor video signaal audio links en rechts kabel

aangepast door Satfeeds-DX
Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En verder is niet iedere ontvanger in staat tegelijk HDMI en Composiet Video weer te geven.

 

Voor Analoog video signaal moet je misschien de resolutie op 625 lijnen zetten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De afgebeelde kabel gebruik ik nu, ook een met een langer contact net buiten de plastic huls. Ook alle plugjes geprobeerd.

 

Als het zo is dat je maar een HDMI of Composiet aansluiting kunt gebruiken (en niet samen) dan vind ik dat toch wel een

tekortkoming voor zo'n tuner.

 

Voorlopig bedankt voor de reacties. Gr, R@oul

Laat de vogels fluiten en probeer het zelf ook.
Lassen sie die Vögel zwitschern und versuchen sie es selbst auch.
Let the birds whistle their song and try to do it yourself.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Sjaak,

Wat ik ook probeer het werkt niet.

 

Ps. als ik de leverancier vraag voor info via een mailtje dan reageren ze nie (die van ***) of ze weten het ook nie.

 

Bedankt.

Laat de vogels fluiten en probeer het zelf ook.
Lassen sie die Vögel zwitschern und versuchen sie es selbst auch.
Let the birds whistle their song and try to do it yourself.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heb een 3.5mm Y vormige adaptor met witte en rode aansluiting en deze werkt perfect voor audo. Denk dat je kabel die hierboven is beschreven ook werkt.Werkt zo voor audio maar ik weet niet of je hier een video signaal eruit krijgt.Video signaal gaat toch over de HDMI kabel ?

 

aangepast door checkeddy
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 4-9-2017 om 08:22 zei ceesv:

 

En verder is niet iedere ontvanger in staat tegelijk HDMI en Composiet Video weer te geven.

 

Voor Analoog video signaal moet je misschien de resolutie op 625 lijnen zetten.

 

Hier nog naar gekeken?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
Op 19-9-2017 om 09:18 zei checkeddy:

Heb een 3.5mm Y vormige adaptor met witte en rode aansluiting en deze werkt perfect voor audo. Denk dat je kabel die hierboven is beschreven ook werkt.Werkt zo voor audio maar ik weet niet of je hier een video signaal eruit krijgt.Video signaal gaat toch over de HDMI kabel ?

 

Nou,  een gewone audio jackplug werkt helemaal niet, tenzij je hem er een stukje uit laat steken! Anders heb je mono ipv stereo geluid!!!    Zelfs al komt die mono dan wel aan twee kanten uit de speakers.... heel gek.   Er is een speciale jackplug nodig: voor video + audio. Anders gaat het ook met geluid mis. Dat is zo'n jack met vier contacten. Een gewone heeft er drie.... nl L/R en massa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...