Ga naar inhoud


Bij orange zenders wordt er een viacces orca module aangesproken bij vu.


Aanbevolen berichten

Hi,

ik heb hier een smit viacces orca high security module liggen.

nu was ik even benieuwd, of die zou reageren op de zenders die orange verdeeld, omdat zij deze of een variant ervan gebruikt.

deze dus ingeplugd in mijn vu solo se V2 ontvanger met dvb-c tuner.

en jawel hoor, op alle zenders, die orange verdeeld, reageert de module, en vraagt deze om een smartcard.

bij niet orange zenders, gaat die niet reageren.

ik ben benieuwd, mocht orange losse smartcards ( wat ik betwijfel) op de markt zou brengen, deze module in staat zou zijn de orange zenders te decoderen?

wat ik ooit heb gelezen over die module is, dat providers de smartkaart zou kunnen koppelen aan de module.

iedere zo'n module zou een uniek nummer hebben.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


orange is niet belangrijk genoeg om daar zoveel geld aan uit te geven, wat hebben ze extra dat telenet niet heeft????? niks dus.

want ze nemen gewoon de zenders over van telenet en zetten hun Viacces codering erbij.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou deze ook niet nemen. Het was een test. De ander genoemde heeft een module, die interessante toepassingen heeft ( voor het moment :confused:).

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...