Ga naar inhoud


60mm aluminium buis kopen, maar waar?


Loek3000

Aanbevolen berichten


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Vraagje, waarom een aluminium buis?

Trouwens, wanneer ik googel struikel ik over de aanbiedingen voor 60 mm aluminium pijp.

klik Afbeeldingen aluminium pijp

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat niet de beste buis om te kiezen? Ik las er iets over op dit forum, maar kan me vergissen..... 

 

Genoeg buizen te vinden inderdaad, maar niet echt breed te koop met een doorsnede van 60mm en 2 meter lang... 

aangepast door Loek3000

T90, Mutant HD 51

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er is niets mis met een gegalvaniseerde stalen pijp.

Bij aluminium zal je een grotere wanddikte moeten kiezen voor de stevigheid, en wat duurder uit zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou als je dit even ingeeft bij google

60mm aluminium buis nederland amsterdam

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja al gedaan, ik kom letterlijk maar 1 bedrijf tegen in Rotterdam die deze afmeting verkoopt, al is het 6,3 cm doorsnede en inderdaad, liever wil ik hem in Amsterdam ophalen

 

@RimaNTSS het is een gewone muur van bakstenen en daarachter beton, ik heb niet echt een foto behalve deze waarbij je de muur een stukje ziet

 

xxxIMG_20180209_152729.thumb.JPG.e3b25b2895256db50d2645b75123e480.JPG

T90, Mutant HD 51

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap het probleem helemaal niet. Ook in Amsterdam zit een bedrijf dat gegalvaniseerde pijp verkoopt van 2 meter lang met vestigingen in Rotterdam en Utrecht.
Het is trouwens geen 6,3cm maar 60,3mm.

Wanneer trek je de regenkapjes omlaag?
 

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

haha sprietje, dat gebeurd, wees gerust, dat irriteert je he?:grin: ik ben er nog dagelijks mee bezig om die lnb's te verzetten op andere plekken, maar inderdaad, ze kunnen nu omlaag op 1 na (4.8e) die eraf kan, want die is niet erg interessant

 

Jij zegt trouwens dat die pijp te krijgen is, maar ik kom het nergens tegen, heb je misschien een tip, want ik kan het écht niet vinden.

aangepast door Loek3000

T90, Mutant HD 51

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...