Ga naar inhoud


60mm aluminium buis kopen, maar waar?


Loek3000

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Er zijn zelfs firma's die thuis bezorgen.

 

Steigerbuis van gegalvaniseerd staal, dikwandig.

Op maat te bestellen: minimale lengte 5 cm, maximale lengte 600 cm.
Genoemde prijs is per meter en word automatisch berekend in de winkelwagen op basis van de ingevoerde lengte.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Yep, de eerste de beste link die ik aanklik. Alu buis 60x4,  voor 2 meter ben je voor 34 euries klaar. Verzendkosten 7 euries. 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben voor mijn T90 naar een doe het zelf zaak in de buurt gereden.

Daar verkopen ze van die donker groene palen, die gebruikt worden voor hoge draad omheiningen.

Echt ideaal, heel proper, sterk en met een diameter van 60 mm en bovenaan nog een afdek-dop.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah een P-paal, ik ga eens zoeken, ik heb een ijzerwinkel op het oog voor de stalen paal, offerte opgevraagd...

 

heb nog eens gekeken maar denk toch dat ik voor de stalen ga.. bedankt in ieder geval

aangepast door Loek3000

T90, Mutant HD 51

Link naar reactie
Delen op andere sites

zie dat hij zeker 3 mm  wanddikte  is 

dat plooit niet meer 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei smetje limb.BE:

zie dat hij zeker 3 mm  wanddikte  is 

dat plooit niet meer 

 

bedoel je die groene of stalen pijp?

 

heb trouwens even gezocht en kom inderdaad een mooie 260cm 60mm groene paal tegen, maar welke doe het zelf winkel is dat, kan ik dat bijvoorbeeld bij * kopen?

T90, Mutant HD 51

Link naar reactie
Delen op andere sites

zie dat hij zeker 3 mm  wanddikte  is 

dat plooit niet meer 

stalen buis (2") 60,3 x 2,9mm 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze bedoel ik 

en zie je het nu wel 

bij een sanitair kan je deze ook wel vinden dacht ik 

stalen-buis-profiel.jpg

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooi zo :)

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wel een pijp zonder dop gebruiken, voor een T-90 moet de bovenkant van de pijp 60 mm zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Neem gewoon een gegalvaniseerde steigerpijp.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

op goed geluk morgen 

denk ook aan de carnaval dagen ...misschien dicht 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...