Ga naar inhoud
Con

CR 10 stopt na een verloop van tijd met printen, voeding?

Aanbevolen berichten

Inmiddels 3 keer de CR10 opnieuw gestart en hoop dat het nu wel goed gaat

maar na een slordig half uur / heel uur stop hij en zit vast. Moet hem dan aan

en uitzetten om vervolgens een nieuwe print te beginnen.

Voedingsprobleem, temperatuursprobleem? Hoe kom je daar achter?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lig in het ziekenhuis, vandaar de trage reactie. tnx.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zit inmiddels in een revalidatietraject en hoop over 2 a 3 weken weer thuis te zijn. (had een dubbele longontsteking)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zit inmiddels in een revalidatietraject en hoop over 2 a 3 weken weer thuis te zijn. (had een dubbele longontsteking)

Heb een reactie geplaatst

in off-topic.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gezien, en hartstikke fijn dat het beter gaat, Con.

Maar die longontstekingen zijn een vaak voorkomend bijeffect van de griep. Je afweer werkt zich het apelazarus tegen het griepvirus en dus slaan luchtwegbacteriën toe.

Vandaar mijn vraag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 16-4-2018 om 17:09, minplus zei:

Shit, Con, beterschap!

Gevolg van een griep?

Sorry voor mijn wel zeer late reactie.

Nee, her gevolg van een chronische hikaanval.

24/7 iedere ademhaling één hik en dat trek

een lichaam niet en wordt je daardoor

overal voor ontvankelijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door Big fellow
      Ik zit al een tijdje na te denken over het al dan niet aanschaffen van een resin printer.  De kwaliteit van de prints die ik heb gezien spreken mij erg aan, maar wat ik zoek is wel een resin printer die toch wel 200x150x100mm aan print volume heeft. Dan wordt de selectie al een stuk kleiner. Mijn budget is flexibel, maar ik vind meer dan 2500 euro toch wel te veel. Gelukkig zijn er rond de 1000 euro ook printers te vinden. Dan zijn er uiteraard verschillende technieken, de laser en de LCD, met blijkbaar verschillende resoluties / printsnelheden.

Echter goede reviews zijn moeilijk te vinden, althans voor mij 🙂 , voor deze grotere printers.

Wie heeft zelf een resin printer in gebruik, en wil hier wat over delen?
      Ik ben bekend met het feit dat de resin erg stinkt, dat de print moet worden schoongespoeld, en dat de print ook moet worden uitgehard met een UV bron (zon op zonnige dagen?). Ook heb ik begrepen dat het aan te raden is om de print een verflaagje te geven, al is mij niet 100% duidelijk waarom..? 
      Misschien dat een gebruiker mij hier wat first-hand informatie over kan geven?
    • Door Tonskidutch
      https://www.omroepwest.nl/nieuws/4024246/Schone-Bakkes-springt-met-3D-printers-in-op-tekort-aan-spatbrillen-in-coronatijd
      wegens de corona crisis je eigen bescherming maken!

Ik vind dat wel heel gaaf, zijn er al opvolgers?
    • Door MySat
      Waarschijnlijk heeft iedereen dit wel eens. Iets ouds dat vervangen dient te worden maar waar je best moeilijk aankomt (of helemaal niet). Het oude exemplaar heb je wel maar heeft te lijden gehad van de tijd... bij mij bijv ophangrubbers van een ouder pick-up. Eigenlijk zou je een oude 3D willen inscannen en daar waar nodig fatsoeneren met eenvoudige software (zonder een leercurve van 3 dagen) zodat je een 3d model hebt dat printbaar is en lijkt op een nieuwe vanuit de leverancier.

Op dit moment gaat heb bij mij om de nodige rubberen delen (oude auto) of ABS stukken uit apparatuur. Bestaat er vandaag de dag een soortgelijke THUIS oplossing (zeg 3d kopieerapparaat) waar je zelf ook aanpassingen kunt doen aan de 3D scan ?

Ik hoor graag jullie ervaring
    • Door recol
      goedemiddag, ik ben twee knopjes kwijt die volgens mij het zelfde zijn als deze link https://www.thingiverse.com/thing:1967202 

wie zou deze voor mij willen printen in de kleur donker grijs? hoeft natuurlijk niet gratis.

• Door Matchless
      Ik heb voor mijn cr20 een bltouch sensor gekocht en aangesloten.
      Echter vind ik nergens een handleiding voor het firmware gedeelte voor de cr20.

Het is me gelukt om de hotend naar de verschillende punten te laten gaan. Dit heb ik gedaan door de auto leveling te enablen in de firmware. Daardoor heb ik nu ook een "level bed" in mijn "prepare" menu erbij gekregen.

Wat me echter niet lukt is de z-as. Als ik naar een handleiding kijkt van een cr10 moet ik de zwarte en witte draad op de plaats van de z-stop switch zetten. Er staat niet bij of ik die draden samen met die switch moet gebruiken of dat die draden de z-stop switch vervangen. Laat ik de z-stop stekker eraf dan crashed de hotend.

Ik heb ook niet echt het gevoel dat de bltouch wat doet op mijn apparaat.
      Wie kan me helpen?
        Heeft iemand hier een cr20 met autoleveling? mischien kan hij dan zien waar de draden van de bltouch aangesloten moeten worden ?
      want het kan natuurlijk zijn dat de bedrading anders moet op mijn printer.

Er zit trouwens een creality v2.1 moederbord in mijn printer. Firmware van de printer zit in de bijlage.

CR20 resume printing.rar
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.