Ga naar inhoud


MObiel keuze welk apparaat_


Aanbevolen berichten

Klopt, heb ik ook op mijn Samsung S7 en S9.

Het wil echter nog niet zeggen dat versie 8.1 ook op de XIAOMI toestellen is geïnstalleerd, wellicht is 7.1.1 de meest recente voor deze toestellen.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

heb m, is 8.1

wordt direct geupdate zodra die aan een netwerk hangt...:D

werkt allemaal soepel en snel

 

maar voor telefoon werkt de Micro SD niet - past niet die ik heb in de inschuif slede :huh:

(moet bekennen en erbij zeggen dat ik die zelf in vorm geknipt heb voor de iPhone 4)

 

zal een vervangende moeten aanvragen of een nano

aangepast door Tonskidutch

MoonDial

Pat Metheny

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

MIUI Global 9.6.1 stabiel

9.6.2.0 (OEFMIFD) gisteren binnen gekregen als update nu zit er ook standaard Nederlands  (en andere) als taal bij

was ook een beetje vreemd dat je zelf zou moeten gaan flashen om de Nederlandse taal erbij te krijgen (zo als het op het MI forum staat te lezen)

conclusie:

voor een bijna tweemaal zo groot scherm als de iPhone 4 is deze REDMI S2 erg handig voor de grote handen om te typen en lezen is ook heel fijn

voor 205 € een aanrader

MoonDial

Pat Metheny

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf volgende week kan je hem in het Nederlands toespreken, het enige nadeel is dat het geen naam heeft zoals Alexa en Siri maar gewoon "google" is.

---------------------------------------------------------------

Komende week operationeel

Ergens in de komende week kunnen Android-gebruikers de nieuwe Nederlandse assistent gebruiken. iPhone-gebruikers moeten de app handmatig installeren. Google belooft dat de assistent niet zomaar naar het Nederlands is vertaald, maar ook de cultuur begrijpt. Zo begrijpt hij verwijzingen naar Nederlandse tv-series en muziek.

Er mist nog wel functionaliteit: het is op dit moment in het Nederlands nog niet mogelijk om je slimme apparaten - bijvoorbeeld lampen of thermostaten - te bedienen. Dat kan wel in het Engels, en beide talen kunnen door elkaar heen worden gebruikt.

googeltje.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat doe ik nu al als ik op het microfoontje klik en zeg Buienradar dan opent de Mi alle nederlandse zoekresultaten met buienradar

ook DIGID een puur nederlands verzinsel wordt geopend en zelfs de APP

 

ook mijn Denon en de Panasonic kan ik met basale functies sturen in het LAN-WLAN thuisnet wel te verstaan

MoonDial

Pat Metheny

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik voorzie een paar problemen.....

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het mooie is, en dat heb je denk ik nog over het hoofd gezien, dat de Nederlandse cultuur begregen zou worden.

" Google belooft dat de assistent niet zomaar naar het Nederlands is vertaald, maar ook de cultuur begrijpt."

 

Dus als je nu een vlaai besteld krijg je ook een echte van de banket bakker en niet eentje uit de supermarkt.

 

Die hier onder komt uit Kerkrade.

kersenvlaai.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

banket bakker?

bij ons heet het patissier (Maastricht)

spreek het maar eens in je android microfoon

 

maar wel bedankt voor de kersenvlaai met kersen uit eigen regio i.p.v. die uit Polen (lokale producten stimuleren)

 

dat wat die android niet echt goed kan is automatische correctie tijdens het typen

MoonDial

Pat Metheny

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...